Menu

Thomas Flintham

Marysia wraz z przyjaciółmi jedzie na szkolną wycieczkę nad jezioro. Jezioro jest ciemne i głębokie, więc trochę przerażające, ale wszyscy są zachwyceni, bo mogą spać w domkach kempingowych! Dopiero gdy sięgają do plecaków po prowiant, robi się naprawdę strasznie… Ktoś dybie na ich zapasy jedzenia! Czyżby w jeziorze czyhał wygłodniały potwór?! Seria „Szkolne szaleństwa” to fantastyczna zabawa zarówno dla dzieci, jak i ich opiekunów. Dzieciaki wpadają na szalone pomysły i bez przerwy węszą spiski i tajemnicze zjawiska.
Król Wiking ma już dość ciągłego przegrywania z Superkrólikiem. Wybiera się więc do Tajnej Krainy, żeby znaleźć dopałkę, której nie pokona nawet Superkrólik. Jednak ten nie ma zamiaru się poddać.Superkrólik to najsilniejsze, najodważniejsze i najszybsze stworzenie na świecie… i gwiazda gry wideo!Pierwszy tom serii o Superkróliku jest początkiem niesamowitej, szalonej przygody, w którą młodzi czytelnicy z pewnością dadzą się wciągnąć. Założenie twórców było proste – jeśli tematyka, akcja i bohater książki zyskają sympatię dziecka, jest bardzo prawdopodobne, że odnajdzie ono w lekturze wielką przyjemność i będzie sięgać po kolejne tytuły.Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku:wciągająca historia w świecie gier komputerowych;wartka akcja, która nie pozwala się nudzić;wiele tomów, dzięki czemu nie skończy się na jednej książce;mało tekstu, dużo zabawy!
Miasto Zwierząt ma kłopoty! King Wiking stworzył przerażającą armię robotów, aby siać ponurość w całym kraju. Co więcej, ukradł najszczęśliwsze i najzabawniejsze zwierzę na świecie, Śpiewającego Psa. Jest tylko jedna osoba, która może uratować sytuację – Superkrólik! Superkrólik to najsilniejsze, najodważniejsze i najszybsze stworzenie na świecie… i gwiazda gry wideo!Pierwszy tom serii o Superkróliku jest początkiem niesamowitej, szalonej przygody, w którą młodzi czytelnicy z pewnością dadzą się wciągnąć. Założenie twórców było proste – jeśli tematyka, akcja i bohater książki zyskają sympatię dziecka, jest bardzo prawdopodobne, że odnajdzie ono w lekturze wielką przyjemność i będzie sięgać po kolejne tytuły.Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku:wciągająca historia w świecie gier komputerowych;wartka akcja, która nie pozwala się nudzić;wiele tomów, dzięki czemu nie skończy się na jednej książce;mało tekstu, dużo zabawy!
Książka Thomasa Flinthama to zbiór zabaw na papierze znanych już niektórym czytelnikom z „Labiryntów nie z tej ziemi” i „Łamigłówek nie z tej ziemi”. Znajdziecie tu mnóstwo zadań ćwiczących koncentrację, spostrzegawczość oraz umiejętność logicznego myślenia, a będziecie je rozwiązywać w nie byle jakim towarzystwie: z Astropiotrkiem zwiedzicie sąsiednie galaktyki, poznacie latające królikowęże i może nawet uratujecie króla przed okrutnym czarnoksiężnikiem? Przed wami świat labiryntów, w których przyjemnie się zgubić, i łamigłówek, nad którymi miło się głowić!