Studia zebrane w tomie Rzecz w kulturze ukazują status i funkcjonowanie różnych przedmiotów w środowisku kulturowym człowieka, przy czym materiału do analiz dostarczyły dawne i współczesne teksty kultury, w tym zwłaszcza utwory literackie, filmy i reklamy. Książka reprezentuje nurt określany jako „posthumanistyczny” i jest kolejnym głosem w dyskusji o rzeczach, toczącej się ostatnio w wielu gremiach naukowych w Polsce i na świecie. Artykuły w niej zebrane analizują ciekawie, wnikliwie i przekonująco funkcje, zależności kontekstowe, charakter znakowy przedmiotów oraz sposoby ich przedstawiania w tworzywie językowym i przy użyciu technik filmowych.
Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-809-0197-1
ISBN: 978-83-809-0197-1
Liczba stron: 244
Format: 17.4x24.1
Cena detaliczna: 40,00 zł
Format: 17.4x24.1
Cena detaliczna: 40,00 zł