Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
•Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
CeDeWu
Oprawa miękka
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-810-2705-2
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-810-2705-2
Liczba stron: 232
Format: 14.5x21.0cm
Cena detaliczna: 50,00 zł
Format: 14.5x21.0cm
Cena detaliczna: 50,00 zł