Menu

Alexander

Alexander
"Pamieć 3D" i "Pamięć 3D-kolor", to dwie gry w których gracze muszą wytężyć swą pamięć, dzięki której będą mogli odtworzyć przestrzenny układ wykorzystanych w grze kostek i wybrać odpowiedni zestaw kolorów. Obie gry to znakomity trening pamięci i wyobraźni przestrzennej. Do trzeciej gry wykorzystuje się jedynie kolorowe kostki. Gra nazywa się "Wieża" i jest prostą grą zręcznościową. Zadanie w niej polega na tym, by każdy gracz w swojej kolejce dostawiał jedną kostkę na wierzch ułożonej poprzednio. Ten gracz, który spowoduje zawalenie się wieży, przegrywa.
Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyobraźni, spostrzegawczości, koncentracji i pamięci. Zawartość pudełka: 12 dużych trójkątów prostokątnych, 6 średnich trójkątów prostokątnych, 12 małych trójkątów prostokątnych, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja.
Proces nauki czytania jest trudny i bywa długotrwały. Jeden z etapów to czytanie sylabami, który bywa jednak trudny do osiągnięcia przez dzieci. Aby uatrakcyjnić naukę tego etapu proponujemy grę w "Sylaby". Na ośmiokątnych kartach znajduje się po 8 sylab dwugłoskowych. Karty pomiędzy sobą zawsze mają wspólną sylabę, którą należy odnaleźć i odczytać. Taki trening sprawi, że dzieci lekko przejdą do swobodnego odczytywania sylab, a za tym poprawi się technika czytania. Zawartość pudełka: 55 tabliczek wyrazów, instrukcja.
Terapia, która dostarcza rozrywki, a jednocześnie jest zestawem ćwiczeń pozwalającym na dłużej zachować dobrą kondycję intelektualną.
Terapia, która dostarcza rozrywki, a jednocześnie jest zestawem ćwiczeń pozwalającym na dłużej zachować dobrą kondycję intelektualną.
PRAWDA CZY FAŁSZ - Polska, jakiej nie znasz to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub… intuicją! Czy Płock był kiedyś stolicą Polski? Zagraj i sprawdź to! Nie uwierzysz w to, co usłyszysz!
Ale Pary - Wielkanoc to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi różne wielkanocne symbole. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.   Zawartość opakowania: 1) Karty koła - 31 szt. 2) Instrukcja          
Family Party to wyjątkowy zestaw gier zręcznościowych, który każde spotkanie rodzinne lub towarzyskie zmieni w szaloną, pełną śmiechu zabawę. W zestawie otrzymujemy komplet rekwizytów, dzięki którym będziemy mogli stanąć w szranki aż w 55 przeróżnych konkurencjach opisanych na kartach zadań. Przetestujcie swoją zręczność, refleks, opanowanie i spryt. Grajcie drużynowo, każdy na każdego lub solo. Rzucajcie, łapcie, podnoście, przenoście, pstrykajcie, odbijajcie, biegajcie, trącajcie. Oto idealna gra dla całej rodziny, znajomych, dzieci, młodzieży i dorosłych. Celem gry jest zebranie jak największej ilości punktów w poszczególnych zabawach. Punkty zdobywacie za wygrywanie (lub remisowanie) rozmaitych konkurencji pokazanych na kartach. Karty z zadaniami są tak skomponowane, że od razu widzimy graficzną prezentację tego co trzeba zrobić, jakie gadżety zostaną wykorzystane w danej konkurencji oraz w jaki sposób i jakiej konfiguracji trzeba daną zabawę wykonać. Przed Wami szalona zabawa, od której nie będziecie mogli się oderwać. Wiek 7+ Liczba graczy 2+
GRA DLA WIECZNIE WKURZONYCH FACETÓW, ZMĘCZONYCH KOBIET I INNYCH FRUSTRATÓW Co wkurza cię najbardziej? Kierowcy, którzy nie używają kierunkowskazów? Psia kupa na twoim podjeździe czy koszty wakacji w Polsce? ZRZĘDA to superprosta i przezabawna gra imprezowa. Wylosuj 3 karty ze stosu i odczytaj na głos. Teraz wszyscy gracze w sekrecie wybierają, co drażni ich najbardziej. Sądzisz, że inni myślą podobnie? Postaw dużo na swoją odpowiedź i wygraj więcej. Zapewne wiesz już, komu można by sprezentować tę grę, lecz uwierz, że wśród niemal 300 tematów poruszonych na kartach naprawdę trudno nie odnaleźć siebie… :-) Świetna zabawa i doskonały pomysł na niebanalny upominek. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 3-8
Wszystko, co chcieliście wiedzieć o ciele człowieka, ale baliście się zapytać… Nauka nigdy nie była tak obleśnie zabawna! Ludzkie ciało jest niezwykłe i zdumiewające, ale dzieją się w nim też ohydne rzeczy… Weź udział w tej obrzydliwie wesołej grze, aby odkryć tajniki działania naszego organizmu. Poprawne odpowiedzi na pytania mogą zapewnić ci wygraną, ale do zrobienia kroku wstecz wystarczy dzika karta, która pokaże, że można jeszcze lepiej dbać o higienę osobistą. Zanim skonsultujesz się z lekarzem lub farmaceutą, zagraj w tę pełną okropnie fascynujących ciekawostek planszówkę. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
Wyjątkowa edycja kultowego ziemniaka, zawierająca 440 nowych pytań w dwóch kategoriach kart: jedna przygotowana specjalnie przez dzieci, druga – przez dorosłych. To jednak gra inna niż wszystkie. Nie dzielimy się na dwie drużyny, tylko wszyscy gramy i odpowiadamy razem. Każde pytanie możesz zadać dzieciom, na każde powinien umieć odpowiedzieć dorosły. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4
Co mogło obudzić Śpiącą Królewnę? Jak nazywa się syn Homera Simpsona? Gdzie mieszkają Muminki? Czy jesteście gotowi na wyjątkowe starcie pokoleń w przezabawnej grze karcianej? Tutaj dzieciaki rywalizują z dorosłymi, odpowiadając na podchwytliwe pytania. Zabłyśnij wiedzą o filmach i bajkach i zostań zwycięzcą! Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2+
Jedna z pierwszych gier dla najmłodszych, będąca doskonałym ćwiczeniem spostrzegawczości, koncentracji oraz pamięci. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. W każdej rozgrywce dzieci są silnym przeciwnikiem dla dorosłych i najczęściej z nimi wygrywają.
Jedna z pierwszych gier dla najmłodszych, będąca doskonałym ćwiczeniem spostrzegawczości, koncentracji oraz pamięci. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. W każdej rozgrywce dzieci są silnym przeciwnikiem dla dorosłych i najczęściej z nimi wygrywają.
Jedna z pierwszych gier dla najmłodszych, będąca doskonałym ćwiczeniem spostrzegawczości, koncentracji oraz pamięci. Ważną i wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. W każdej rozgrywce dzieci są silnym przeciwnikiem dla dorosłych i najczęściej z nimi wygrywają.
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.
Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.
PRAWDA CZY FAŁSZ - Fascynująca Europa to zaskakująca gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub… intuicją! Czy w Islandii jest więcej ludzi niż owiec? Zagraj i sprawdź to! Nie uwierzysz w to, co usłyszysz!
To najprostsza i najbardziej emocjonująca gra słowna. To świetna zabawa i dobry trening na spostrzegawczość, kojarzenie czy znajomość ortografii. Zawartość: kostki z literami 10 sztuk klepsydra żetony 40 sztuk instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 10+
Magnesiaki to zestaw tematycznych obrazków powleczonych magnetyczną folią na odwrocie.
Kieszonkowe wydanie kultowej klasycznej planszówki, w którą powinno zagrać każde dziecko. Gracze wybierają się do lasu na jagody i grzyby. Kto uzbiera ich więcej do swego koszyka i pierwszy dotrze do mety, zostaje zwycięzcą. Po drodze trzeba jednak uważać na przeszkody, które utrudnią nam to zadanie. Gra jest idealnym początkiem przygody z planszówkami dla najmłodszych. Fizyczne zbieranie grzybków i jagódek do kartonowych koszyczków sprawia, że dzieci chętniej pokonują planszę i z łatwością poznają reguły obowiązujące w świecie gier. Niewielkie rozmiary, pełna grywalność, przyjazna cena. Wiek graczy: 4+
Bogaty i atrakcyjny zestaw gier. Duże zróżnicowanie zasad i charakteru poszczególnych gier sprawi, że zapewnia one znakomitą rozrywkę dla całej rodziny, pozwalając zawsze łatwo znaleźć nowe emocje i wrażenia. Wiek graczy: 5+
"Gra, która zawojowała rynek gier planszowych i sprzedała się w setkach tysięcy egzemplarzy w nowej odsłonie. Doskonale sprawdzi się zarówno jako gra rodzinna jak i gra imprezowa. Niesamowita mechanika gry, która sprawia, że doskonale bawić się będą przy niej wszyscy, niezależnie od wieku, upodobań, temperamentu. Zasady gry są bardzo proste i każdy gracz przyswoi je w zaledwie kilka minut. Rozkładamy planszę na której ustawiamy pionki. Losujemy kartę z talii i czytamy jedno z czterech pytań, które się tam znajdują. Następnie energicznie kręcimy bączkiem lub uruchamiamy aplikację do odmierzania czasu dostępną do pobrania na smartfona. Ten, kto trzyma pluszowego ziemniaka musi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Po udzieleniu odpowiedzi jak najszybciej przekazujemy ziemniaka osobie po swojej lewej stronie (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i ona również musi udzielić odpowiedzi na to samo pytanie. Ziemniak tak długo krąży pomiędzy graczami aż bączek odmierzający czas przestanie się kręcić lub aplikacja na telefonie pokaże stop. Wówczas osoba, która w tym momencie miała pluszowego ziemniaka w ręce, spada o jedno pole na planszy. Siłą gry są wyjątkowe pytania oraz nieprzewidywalne odpowiedzi. To, że wszyscy gracze odpowiadają na jedno i to samo pytanie, powoduje, że pozornie proste zadanie wywołuje szereg nieoczywistych, śmiesznych, ciekawych sytuacji językowych. Pytania są tak skonstruowane, że aby udzielić odpowiedzi nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy. Większość z nich zahacza o znane nam dobrze obszary naszej codzienności. Dzięki zabawie z Gorącym Ziemniakiem rozwiniemy nasze kompetencje językowe, poszerzymy zasób słownictwa, a osoby nieśmiałe będą mogły nabrać pewności siebie. " Wiek graczy: 8+
1 2 3 4 5
z 13
skocz do z 13