Menu

Foxgames

Foxgames
Marzysz, by dostać się do szkoły dla małych rycerzy? Sara i Natan pomogą Ci tego dokonać. Oni również bardzo chcą zostać rycerzami i są gotowi sprostać każdemu wyzwaniu, żeby osiągnąć cel. Otwórz komiks i razem z nimi wyrusz na spotkanie z przygodą! Kraina, w której żyją jest pełna niespodzianek i niebezpieczeństw, ale nie musisz się obawiać, kolorowe symbole i registry poprowadzą Cię przez komiksowe kadry. Na swojej drodzy napotkasz wiele postaci i ciekawych stworzeń, a Profesor Bzik powierzy Ci odpowiedzialne misje. Zabawie i zagadkom nie będzie końca! Tu każdy wybór należy do Ciebie, bo bohaterem tej przygody, jesteś Ty!
Poznaj Hokusa i Pokus – dwójkę przyjaciół, którzy razem uczą się w Szkole Bajkonologii. Przed nimi dwie niesamowite, a zarazem niebezpieczne misje. Wyrusz z Hokusem do Krainy Chmur, by odnaleźć i ocalić zaginioną Dorotkę. A może wolisz polecieć za zaczarowanym dywanie prosto do Krainy Tysiąca i Jednej Nocy, by razem z Pokus rozwiązać zagadkę dziwacznych grzybów? Na szczęście, mały czytelniku, nie musisz z niczego rezygnować, bo obie te przygody czekają na Ciebie w kolorowych kadrach naszego komiksu! Wybierz bajkona i w drogę!
Przenieś się w czasie na średniowieczne gościńce i pola bitewne. Wciel się w rolę kapitana oddziału najemników i sprawdź swój zmysł strategiczny. Czy poprowadzisz swoje wojska do zwycięstwa? Jedna fałszywa decyzja może oznaczać rozlew krwi Twoich towarzyszy. Zyskaj ich szacunek i poprowadź oddział w bój w imię króla, który będzie gotów najhojniej zapłacić za Wasze miecze i ostrogi. Pamiętaj, że na Twoich barkach spoczywa odpowiedzialność za życie całego oddziału, ponieważ bohaterem tej historii jesteś Ty.
Londyn spowiły cienie grozy, a jego mieszkańcy boją się wychodzić na ulice po zmroku. W mieście popełniono straszliwe zbrodnie, a po okrutnych sprawcach nie ma ani śladu. Scotland Yard załamuje ręce, ich śledztwo nie przynosi żadnych rezultatów. Bezradni zwracają się z prośbą o pomoc do Ciebie - słynnego detektywa.Czy uda Ci się rozwikłać mroczne tajemnice i zdemaskować sprawców? Wciel się w postać Sherlocka Holmesa lub doktora Watsona i podejmij detektywistyczne wyzwanie. Przesłuchuj świadków, badaj miejsca zbrodni, szukając najmniejszych poszlak. Nie lekceważ niczego i nikogo - nigdy nie wiadomo, który trop doprowadzi Cię do rozwiązania sprawy.
Kwiat wiśni to dodatek do gry Palec boży, który zabierze Was do mistycznego świata japońskiej mitologii. Do panteonu Pępka Świata dołączy nowe bóstwo. Od teraz będziecie mogli złączyć swoje siły w wariancie drużynowym lub kooperacyjnym oraz zaprosić do gry większą liczbę graczy. Wypróbuj nowe karty praw, dzięki którym wprowadzicie jeszcze więcej zamieszania do Archipelagu Pępka Świata i odkryjcie nowe epickie komponenty, takie jak brama Torii i zestaw pałeczek! Wszystko po to, by bogowie mieli jeszcze więcej frajdy. Ale to wciąż nie wszystko. Karty wyzwań używane w wariancie kooperacyjnym przetestują Waszą zręczność. Udowodnijcie, że jesteście godni otrzymania błogosławieństw i pokonajcie straszne demony Oni lub stwórzcie boskie sojusze w wariancie drużynowym, który podda próbie Waszą umiejętność współpracy. Niech rozpoczną się boskie przepychanki!
W Krainie Czarów nic nie jest takie, jakim się wydaje. To magiczna kraina pełna cudownych dziwactw. Istnieją tysiące dziwnych rzeczy do podziwiania. Ale biada każdemu, kto zgubi się w Krainie Czarów i rozzłości Królową Kier. Tylko biały królik, zepsuty kapelusznik i uśmiechnięty kot mogą pomóc. Nie trać głowy, a znajdziesz drogę powrotną do swojego świata.
„Łzy bogini Nuwy. Komiksy paragrafowe” Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów. Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
Dziki zachód to miejsce dla prawdziwych twardzieli. Niełatwe jest tu życie bandziora, ale jeszcze trudniejsze – uczciwego obywatela. Zwłaszcza jeśli trzeba będzie zarządzać miastem w środku prerii. Wciel się w rolę burmistrza miasteczka – kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta. Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! • Rewelacyjny klimat Dzikiego zachodu • Mechanizm gry planszowej w komiksie • Ilustracje oddające nastrój westernu
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Łapać złodzieja! Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi? Detektywi, czas rozpocząć śledztwo i poznać prawdę. Badajcie poszlaki. Próbujcie zmylić swoich przeciwników. Użyjcie zmysłu dedukcji, by wskazać winnego lub winnych. Kto z Was okaże się najwybitniejszym detektywem w mieście? Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20 minut
2048: Roboty przejęły kontrolę i garstka ocalałych ludzi próbuje się ukryć. Grasz jako Carl, wyznaczony do poszukiwania lekarstwa na śmiertelną epidemię, która zagraża ludzkości. Zarządzaj żywnością, ogranicz liczbę ran bojowych, skanuj otoczenie w poszukiwaniu sprzętu, lekarstw i roślin. Czy zostaniesz schwytany przez drony obserwacyjne? Zestrzelony przez roboty? Dokonuj mądrych wyborów, aby ocalić swoją społeczność, ponieważ jesteś ostatnią szansą na lepszy los.
Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. Wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł… Twój nierozgarnięty uczeń otrzymał proste zadanie: wyczyścić sklepowe półki do ostatniej fiolki zanim zrobią to inni. W ten podstępny sposób pozyskasz składniki niezbędne do warzenia eliksirów oraz księgi zaklęć skrywające tajniki najpotężniejszych klątw, które wykorzystasz przeciwko swoim rywalom! Twój chytry plan ziści się pod warunkiem, że ten roztrzepaniec, nie zapomni o mandragorach i będzie trzymał się z dala od przeklętych zwojów… Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20 minut
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem! Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Komiks paragrafowy: Bocian Lucek Kali Lucek nie jest zwykłym pracownikiem poczty, to listonosz żądny przygód! Jego przyjaciele z wioski, którzy znają jego zapał do wyzwań, powierzają mu zadania największej wagi. Mały czytelniku, w tej przygodzie wcielisz się w rolę Lucka, by stawić czoła pocztowym wyzwaniom i pomóc przyjaciołom. Od Twoich wyborów zależy to, czy wszystkie listy trafią do adresatów na czas. Bo to Ty jesteś bohaterem! Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Wrota katedry Sagrada Familia znów stają przed tobą otworem. Sagrada. Chwałajest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich. Sagrada. Chwała stawia przed wami nowe wyzwania, którym sprostają tylko najlepsi artyści. Bądź o krok przed swoimi rywalami i zdobywaj punkty za realizację celów z kart pionierów. Wykorzystaj w swoim witrażu zupełnie nowe kostki szarego szkła, przestrzegając restrykcyjnych zasad ich umieszczania. Zdobądź uznanie za swój niezwykły kunszt artystyczny z modułem rozkwitu. Pokonaj swoich przeciwników, realizując nowe cele z kart rywalizacji. Czyj witraż zasłuży na miano arcydzieła? Zawartość: kostki plansze karty instrukcja Wiek 13+ Liczba graczy 1-4
Gotowi by stanąć do pojedynku? Otwórzcie zatem Księgę czarów i zanurzcie się w świecie magii! Zbierajcie niezwykłe przedmioty i pozyskujcie potężnych sprzymierzeńców, by rozwijać swój czarodziejski kunszt. Pamiętajcie jednak, że wiedza to nie wszystko, chcąc pokonać swojego przeciwnika będziecie musieli wykazać się sprytem. Przekonajcie się, kto z Was zostanie najpotężniejszym czarodziejem! Wiek: 14+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 40min. Elementy gry: -35 kart magii, -12 kart mocy, -1 karta portalu, -6 płytek lokacji, -2 plansze graczy, -6 kości, -1 znacznik czarodzieja, -60 kryształów, -12 żetonów przerzutu, -2 znaczniki punktacji.
Jeśli pokochaliście Palec Boży, dodatek urozmaici wasze rozgrywki i wprowadzi do nich jeszcze więcej zabawy! Kataklizm wprowadza kilka wariantów, których możecie używać opcjonalnie. To wy decydujecie, jak będzie wyglądała wasza rozgrywka: użyjecie nowych kart praw, zaprosicie do zabawy bogów Majów, czy sprowadzicie potężne kataklizmy, które wprowadzą jeszcze większy chaos na Archipelagu Pępka Świata? A może połączycie wszystkie moduły, żeby wasi bogowie nie zaczęli się nudzić? Do akcji wkroczą też mistycy, którzy będą wykorzystywać swoje zdolności, by nawracać dla was wyznawców. To jednak nie wszystko: w pudełku znajdziecie również dyski dla 5. gracza oraz mnóstwo nowych żetonów i rampę, która całkowicie zmieni sposób pstrykania dyskami! Wiek 8+
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? Zawartość: 64 duże karty z zagadkami 1 stara księga Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
THE GAME to kooperacyjna gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone możliwości komunikacji, dzięki czemu każda rozgrywka pełna jest niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zagraj kartę i dobierz kartę – czy da się jeszcze prościej? Niech was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów! Wiek graczy: 8+ Liczb graczy: 1-5 Czas rozgrywki: 20 minut
THE GAME to kooperacyjna gra karciana, w której proste zasady łączą się z emocjonującą rozgrywką. Aby zwyciężyć, gracze muszą wspólnymi siłami wyłożyć na stół wszystkie karty. Mimo że współpracują, mają bardzo ograniczone możliwości komunikacji, dzięki czemu każda rozgrywka pełna jest niespodzianek i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zagraj kartę i dobierz kartę – czy da się jeszcze prościej? Niech was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów! Wiek graczy: 8+ Liczb graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 10 minut
Gonitwa cieni - książka Simona Tudhope Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Słyszycie to? Szmer, wycie… śmiech. Dziwne, nieprawdaż? Mówi się, że las jest pełen wilków. Ale mam przeczucie, że kryje się w nim coś jeszcze. Zaciekawieni? Wyruszajcie zatem ku przygodzie! W sekrecie wilczej gromady – Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży. Zawartość: 110 kart instrukcja Gra zawiera dodatek. Liczba graczy 2 Wiek 8+ Czas gry 25 minut
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15 minut
Baśniowy targ właśnie się rozpoczął! Postacie z baśni przybyły do miasta. Musicie umieścić je w komnatach gospody, wykorzystać ich zdolności i zbierać złote monety! 1. Wybierz żeton i umieść go w gospodzie! 2. Aktywuj zdolności. 3. Zbieraj monety! Kto z was zostanie najbogatszym gospodarzem? Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 15-20 minut
1 2
z 2
skocz do z 2