Menu

Chris Anderson

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.  Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona". Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”. Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album "In Rainbows", uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie. Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu. Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.    Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł
Bestseller "New York Timesa" Książka dla każdego, kogo kiedykolwiek zainspirowało jakiekolwiek wystąpienie TED. Poradnik przygotowywania niezapomnianych i wyjątkowych wystąpień. Od 2001 roku, kiedy to objął funkcję szefa TED-u, Chris Anderson pokazuje w jaki sposób starannie przygotowane wystąpienia, mogą stać się kluczem do serc publiczności – uwalniają emocje, szerzą wiedzę, a przede wszystkim są decydujące w rozpowszechnianiu idei. Dobrze przygotowane wystąpienie może nie tylko zelektryzować zgromadzoną na sali publiczność, może również wpłynąć na zmianę światopoglądu i oddziaływać niewypowiedzianie silniej niż jakikolwiek tekst. Ta książka pokazuje, na czym polega sekret stworzenia wystąpienia o nieprawdopodobnej mocy, co więcej daje narzędzia, które pozwalają ten efekt uzyskać w najlepszy możliwy sposób. Nie ma jednej formuły dla wszystkich, a jedno wystąpienie nie powinno być kopią innego. Na szczęście są narzędzia wspierające każdego mówcę. Jest to poradnik na miarę XXI wieku służący prawdziwie skutecznej komunikacji. „Doskonałe! Po prostu najlepszy poradnik o wystąpieniach publicznych, jaki kiedykolwiek czytałem” – TIM HARFORD, Financial Times.