Menu

Raimbault Christophe

Otwórzcie, posłuchajcie, zobaczcie: oto Biblia dla starszych dzieci… powoli stających się dorosłymi. Opowiada historie, dzięki którym wierni poznają dzieło Boga. Przedstawia postacie żyjące w przyjaźni z Bogiem: Noego, Abrahama i Sarę, Mojżesza, Dawida… i wreszcie Jezusa – Bożego Syna, Zbawiciela całego świata. Aby przygotować młodych czytelników do lektury ksiąg z kanonu Pisma Świętego, wprowadzono fragmenty Biblii Tysiąclecia. Teksty długie i trudne są streszczone lub wyjaśnione, a ilustracje pomagają zrozumieć to, co najważniejsze. Są także specjalne strony przybliżające świat ludzi ukazanych w Biblii. Czytajcie tę Biblię, by poznawać słowa, które mówią o miłości i szczęściu. Słowa, które Bóg kieruje do każdego z nas. Odbiorcy – starsze dzieci, które poznawać będą historie ze Starego i Nowego Testamentu. Dlaczego warto sięgnąć po to wydanie Biblii – przygotowuje młodych czytelników do lektury Pisma Świętego, – ozdobna szata graficzna podkreśla wartość Świętej Księgi, – może stać się wspaniałym prezentem dla starszego dziecka.
  40 biblijnych historii   Chcesz sprawić, aby Biblia stała się ciekawą lekturą dla młodego czytelnika? Podaruj mu Biblię młodego detektywa - oryginalną książkę, przedstawiającą 14 najpopularniejszych historii ze Starego Testamentu i 14 z Nowego Testamentu w intrygujący sposób. Lektura Biblii jak wielkie śledztwo   Przez książkę prowadzą dziecko detektywi: Zosia i Tomek. Na początku każdego rozdziału znajduje się minikomiks z zabawnymi dialogami, a następnie biblijna opowieść napisana ciekawym i przystępnym językiem, wzbogacona o komentarze na marginesach, a także odnośniki, ciekawostki i ilustracje. Fragment oryginalnego tekstu   Obok opowieści biblijnej zawsze znajduje się fragment oryginalnego tekstu. Pozwala to oswajać najmłodszych z lekturą Pisma Świętego. Wersja z obwolutą pierwszokomunijną   Niniejsze wydanie wzbogacono o piękną, pierwszokomunijną obwolutę, która podkreśla charakter podarunku i czyni z książki idealny prezent na I Komunię Świętą. Książka otrzymała Nagrodę Stowarzyszenia Wydawców Katolickich FENIKS 2023 w kategorii: Książka dla dzieci  
Kolejny raz grupa niesławnych bandytów zaplanowała napad na ekspres Union Pacific. Szeryf Samuel Ford jest uzbrojony i ma do dyspozycji wagon - więźniarkę. Czy to wystarczy by pokonać nowe zagrożenie - nieuchwytną Mei! Szeryf musi mieć się na baczności, bo Mei potrafi przyczaić się jak tygrys i atakować niczym smok! Dodatek Colt Express: Szeryf i Więźniowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu więziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna postać posiadająca odmienne cele niż bandyci (spełniając 4 nich - wygrywa rozgrywkę), dzięki karcie Pojmanie może zamykać bandytów w celi Wagonu Więziennego. Nie zapominajmy o Mei - zasilającej szeregi Bandytów zwinnej akrobatce, która z łatwością wspina się po wagonach. Jej specjalna zdolność aktywuje się podczas zagrania karty Zmiany Poziomu - wówczas może ona przemieścić się, czyli przesunąć się do wewnątrz lub na dach sąsiedniego wagonu. Colt Express: Szeryf i Więźniowie można dowolnie łączyć zarówno z podstawową wersją jak i ze wszystkimi dodatkami. Nowe zasady, postaci i wagon sprawiają, że rozgrywka nabiera nowego wymiaru. Czas kolejny raz wybrać się na Dziki Zachód! Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 3-8 Czas rozgrywki: 40 minut
Zabawna i ekscytująca gra w napad na pociąg! W grze Colt Express wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg... przypadkiem w tym samym czasie co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni. Rozgrywka się toczy na trójwymiarowym modelu pociągu, na którym bandyci mogą przemieszczać się między wagonami, biegać po dachach, bić się z innymi bandytami, strzelać do nich, rabować pasażerów lub przemieszczać szeryfa. Pociąg ma tyle wagonów ile jest osób grających, każdy wagon jest pełen pasażerów, a Ci mają przy sobie klejnoty, walizki i torby z cenną zawartością. W trakcie rozgrywki wydarzenia w jej trakcie będą determinowane przez karty rund, które wskażą ile kart akcji zostanie zagranych. Dodatkowo zawierają także ikony wydarzeń specjalnych, na których widać czy będziemy jechać przez tunele (wtedy zagrywamy kartę jako zakrytą, co może wprowadzić jeszcze więcej zamieszania), czy pociąg przyspiesza, czy hamuje (postacie na dachu przesuwamy do tyłu, lub do przodu), może wskazywać, że zbuntują się pasażerowie rozpoczynając bójkę z bandytami, albo szeryf zacznie strzelać do postaci znajdujących się na dachu, itp. Wsiadaj na swojego mustanga, dogoń pociąg i wskocz na dach, a pieniądze i sława (niekoniecznie ta dobra) będą na wyciągnięcie ręki! Zawartość pudełka: 132 karty 26 żetonów 10 elementów terenu 6 wagonów (do złożenia) 6 pionków bandytów pionek szeryfa lokomotywa (do złożenia) instrukcja Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 40 - 60 minut
Przez równiny, wzdłuż linii kolejowej biegnie droga z Des Moines do Bismark. Obok Żelaznego Konia pędzą dyliżanse, zostawiając za sobą chmurę pyłu widoczną z odległości wielu mil. Pasażerowie dyliżansu Wells Fargo & Company smacznie śpią, gdy dogania ich Colt Express. Nie wiedzą jeszcze, że po drugiej stronie grubych skórzanych zasłon dochodzi do napadu - torami i drogą podróżuje sześciu bezwzględnych bandytów. Nie wiedzą... ale niedługo przekonają się o tym na własnej skórze. Dodatek wprowadza trójwymiarowy model dyliżansu, który został wykonany tą samą metodą, co model pociągu. Bandyci w celu szybszego przemieszczania się pomiędzy wagonami mogą teraz użyć koni, a sam dyliżans porusza się równolegle do pociągu. Konie pozwalają również wskakiwać na dyliżans, ale ten jest chroniony przez Konwojenta... Jednakże jeden dobrze wymierzony Cios wystarczy, by posłać go na dach wagonu przejeżdżającego pociągu. Co prawda upuści on cenną Walizkę, ale od tej pory, rozwścieczony, stanie się zmorą dla Bandytów. W dyliżansie, poza Konwojentem i Walizką, są też Zakładnicy, za których na koniec gry będzie można uzyskać Okup. Uwaga! Każdy z zakładników jest na swój sposób irytujący i jeśli Bandyta zdecyduje się porwać któregoś z nich, będzie musiał z nim wytrwać do końca gry. Pudel Staruszki gryzie, co powoduje, że Bandyta na początku każdej rundy musi umieścić w swojej talii nową kartę Neutralnego Pocisku, a Fotograf ciągle błyska lampą i w efekcie Bandyta nie może zagrywać zakrytych kart Akcji. Dodatek wprowadza również nowe karty Rundy oraz nowe wydarzenie, które wprowadzi jeszcze więcej zabawy do rozgrywki. Flaszki Whiskey, które od tej pory będzie można znaleźć w całym pociągu, wpłyną w interesujący sposób na zdolności bandytów.