Menu

Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1 Książka

35,76 zł
34,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
46,20 zł (-23%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: UMCS
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 234
Rok wydania: 2024
35,76 zł
Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą. Z recenzji dr hab. Katarzyny Drąg

Szczegółowe informacje na temat książki Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1

Wydawnictwo: UMCS
EAN: 9788322798195
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 234
Rok wydania: 2024
Data premiery: 07/10/2024
Język wydania: Polski

Oceny i recenzje książki Współczesne media Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 1

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!