Menu

REBEL

REBEL
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko szybko, Twoi przeciwnicy nie mogą Cię wyprzedzić! Dobble Kultura to gra towarzyska, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie i rozegrać w krótkim czasie. Co więcej - ma aż pięć wariantów rozgrywek, dzięki czemu na pewno nie znudzi się przez długi czas. Liczy się szybkość, spostrzegawczość i refleks. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji związanych z szeroko pojętą kulturą, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami tylko jednym symbolem. Dlaczego pokochasz tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak Dobble. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, a przy stole dużo się dzieje, gdy każdy próbuje wyprzedzić innych uczestników w wyścigu do zwycięstwa. Poza tym: Tylko Dobble tłumaczy się w minutę! Gra ukryta jest w solidnej, metalowej puszce, która z powodzeniem wytrzyma transport gdzie tylko zapragniemy. Okrągłe, solidne karty są bardzo wygodne podczas zabawy, nawet dla niewielkich dziecięcych rączek. Zawartość pudełka: 55 okrągłych kart okrągła puszka instrukcja Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-8 Czas rozgrywki: 15 minut
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole. Zawartość pudełka: instrukcja 72 żetony 1 tor punkacji 45 pionków w 5 kolorach Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 35 minut
Cywilizacja: Poprzez Wieki to najnowsza edycja światowego hitu, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek. Jest to gra planszowa odwołująca się mocno do legendarnej gry komputerowej Sid Meier's Civilization. Zarówno miłośnicy tego tytułu jak i po prostu zwolennicy dobrych, strategicznych gier planszowych - znajdą tutaj wszystko czego szukają w grze o rozwoju cywilizacji. Cywlizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.: wynajdować nowe technologie (np. Architekturę, Komputery, ...) budować jednostki wojskowe (od wojowników po czołgi, rakiety i samoloty) napadać na nacje innych graczy i wypowiadać im wojny wynajmować liderów, którzy prowadzą nację przez pewien czas (np. Homer, Einstein) budować potężne cuda świata (np. Kolos z Rodos, Hollywood) zawierać pakty dyplomatyczne i handlowe zatrudniać ludzi w kopalniach i na farmach budować budynki miejskie, takie jak laboratoria, biblioteki czy świątynie rozwijać istniejące budynki w miarę postępu technologicznego zmieniać ustrój polityczny swojego państwa (Republika, Monarchia, itp.) wysyłać armie do podboju odległych kolonii dbać o wyżywienie, poziom korupcji i szczęścia swoich obywateli Wszystko to przez 4 ery historii świata - od antyku do współczesności - poprowadzicie wasze cywilizacje od fazy prymitywnej broni, aż po loty w przestrzeń kosmiczną. Zawartość pudełka: tor kart plansza militarna plansza aktualnej ery plansza nauki plansza kultury 4 plansze cywilizacji 179 kart cywilnych 150 kart militarnych 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach 1 arkusz z naklejkami 4 karty pomocy 1 instrukcja Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 180 - 240 minut
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. Zawartość: plansza 4 żetony wydarzeń podstawowych żetony punktów (10 x "3 punkty", 20 x "1 punkt") 20 żetonów użycia 8-ścienna kość (do gry solo) 128 kart stworzeń i budowli 11 kart lasu 16 kart wydarzeń specjalnych 30 jagód 30 gałązek 25 bryłek żywicy 20 kamyków Wieczne Drzewo instrukcja Liczba graczy 1-4 Wiek 14+
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Dinokalipsa. Wiesz, co jest gorsze od spadającego meteorytu? Pierwsza randka. Zwłaszcza jeśli przychodzisz na nią tylko Ty, bo druga osoba postanowiła Cię wystawić. Chociaż z drugiej strony może to nawet lepsza opcja niż spotkać na swojej drodze żerozaura, który w kółko gada, że chciałby Cię schrupać, albo usłyszeć słynne „zostańmy przyjaciółmi”. Dinokalipsa: Koszmarne randki to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami (i nie tylko!), które zabiorą Cię do krainy żenujących wspomnień. Zakochaj się bez wzajemności, daj się złowić na nieprawdziwe zdjęcie i spotkaj się z dinozaurem, który zbyt szybko mówi „Kocham Cię!”. Oj, niezręcznie... Czym jest Dinokalipsa? To strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Wiek graczy:8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30-60 minut
Nic tak nie cieszy krasnoludzkiego serca jak ładna, lśniąca bryłka złota. Jako członek tej nieustraszonej braci naturalnie chcesz wydobyć jak najwięcej cennych skarbów. Jednak w kopalni są nie tylko poszukiwacze, ale też knujący w ciemnych tunelach sabotażyści. Komu uda się zgromadzić największe bogactwo? Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie – tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu. Na czym to polega? W swojej turze musisz użyć 1 karty. Oznacza to: Dodanie karty do labiryntu korytarzy tak, by pasowała do poprzednich i kontynuowała drogę. Położenie przed sobą lub innym graczem karty akcji, która będzie pomocna lub wręcz przeciwnie – utrudni mu grę. Znajdziesz wśród nich naprawy i niszczenie narzędzi, wywoływanie osuwisk czy praktyczną mapę. Spasowanie poprzez odrzucenie 1 zakrytej karty na stos kart odrzuconych. Następnie musisz dobrać wierzchnią kartę z talii na rękę. Twoja tura kończy się i rozpoczyna się tura następnego gracza. Proste? No pewnie! W ten sposób gramy do momentu, gdy talia się wyczerpie, a żadnemu z Was nie pozostały na ręce karty, które może zagrać. Górnicy zwyciężają rundę, jeśli udało im się stworzyć nieprzerwany korytarz prowadzący od karty startu do karty celu, na której jest przedstawiony skarb. W przeciwnym razie zwyciężają sabotażyści! Dlaczego pokochasz tę grę? To prosta i niezwykle przyjemna karcianka, w której musisz poznać jedynie kilka zasad i właściwie od razu możesz zacząć zabawę. Blef i przeciwstawne role pozwalają wypróbować różne strategie, a możliwość zabawy nawet w 10 osób dodatkowo podkręca emocje towarzyszące zabawie. Poręczne pudełko pozwala zabrać grę gdzie tylko zechcesz i rozgrywać partie wszędzie gdzie masz dostęp do płaskiej powierzchni. Zawartość pudełka: 44 karty korytarzy 28 kart bryłek złota 27 kart akcji 11 kart krasnoludów instrukcja Wiek graczy:8+ Liczba graczy: 3-10
Mroczną posiadłość nawiedza duch nieszczęśnika, który wiele lat temu padł ofiarą morderstwa. Dopóki zagadka nie zostanie rozwiązana, nie zazna spokoju. Przybywacie na miejsce, aby wspólnie odtworzyć przebieg tamtej feralnej nocy. Nie sprostacie temu bez pomocy ducha, który zsyłając wizje z ukrytymi wskazówkami próbuje naprowadzić Was na trop sprawcy. Niestety czas działa na Waszą niekorzyść – wraz ze wschodem słońca duch rozpłynie się w powietrzu. Mysterium to gra skojarzeniowa oparta na współpracy, w której jedna osoba wciela się w ducha i za pomocą pięknie ilustrowanych kart naprowadza pozostałe na właściwy trop. W każdej rundzie będziecie interpretować grafiki, spróbujecie zidentyfikować podejrzanych oraz ustalić miejsce i narzędzie zbrodni. Na zrekonstruowanie przebiegu wydarzeń macie tylko 7 rund! Na czym to polega? Mysterium to gra kooperacyjna, co oznacza, że wspólnie wygrywacie albo przegrywacie. Macie też wspólny cel – ustalić okoliczności śmierci nawiedzają­cego posiadłość ducha. Aby to zrobić, musicie odpowiednio zinterpretować przesyłane przez niego wizje. Przed rozpoczęciem rozgrywki zdecydujcie, kto z Was wcieli się w ducha, a kto w badaczy. Duch i badacze grają według innych zasad. Gracz wcielający się w ducha musi prowadzić badaczy podczas śledztwa, zostawiając im wskazówki w formie ilustrowanych kart wizji dotyczące podejrzanych, miejsc i przedmiotów, które muszą znaleźć. Duch może się porozumiewać z badaczami wyłącznie za pomocą tych kart. Każdy z pozostałych graczy (badaczy) ma 1 cel osobisty: musi odkryć po 1 przypisanym mu podejrzanym, miejscu i przedmiocie. Pamiętajcie, aby współpracować i razem interpretować karty wizji przedstawiane przez ducha. Dlaczego pokochasz tę grę? To niezwykle klimatyczna i angażująca gra skojarzeniowa, która pozwala nam jeszcze lepiej poznać naszych znajomych. Dyskusje nad stołem i wspólne analizowanie podpowiedzi łączą się w niej z gęstą atmosferą nawiedzonego domu. Niesymetryczne role badaczy i ducha zapewniają zupełnie różne doświadczenia. Czym innym jest dobieranie odpowiednich wskazówek do poszczególnych osób i zachowywanie pokerowej twarzy, a czym innym analizowanie podpowiedzi i branie udział w burzy mózgów na temat ich interpretacji. Ograniczenie rozgrywki do jedynie 7 rund sprawia, że gracze czują dodatkową presję. Im mniej czasu zostało, tym trudniej będzie podjąć odpowiednie decyzje! Zawartość pudełka: 84 karty wizji 18 kart postaci dla ducha 18 kart miejsc dla ducha 18 kart przedmiotów dla ducha 15 żetonów dla ducha 18 kart postaci dla badaczy 18 kart miejsc dla badaczy 18 kart przedmiotów dla badaczy 42 żetony dla badaczy 6 pionków 6 kopert 4 planszetki postępu ekran klepsydra tor jasnowidzenia planszetka z zegarem instrukcja Wiek graczy:10+ Liczba graczy: 2-7 Czas rozgrywki: 42 minuty
Kto zwycięży w serii nieprawdopodobnych pojedynków? Kto liczy na palcach: Potwór Frankensteina czy Babcia? Kto je kiwi w skórce: Beyoncé czy Darth Vader? A co najważniejsze – czy potrafisz trafnie wytypować zwycięzcę w tak szalonych kategoriach? Champions! to zwariowana gra imprezowa, w której staramy się wskazać, kto zostanie czempionem turnieju, odgadując, na kogo mogą zagłosować nasi znajomi. W każdej rundzie 8 postaci zmierzy się w serii nieprawdopodobnych pojedynków. Za każdym razem głosujecie na zawodnika, który Waszym zdaniem wygra, a następnie sprawdzacie wynik. Kto utrzyma się w grze do końca? To zależy od Ciebie!
Zbierz drużynę, znajdź wspólny symbol i połącz karty! Połącz siły z innymi mistrzami spostrzegawczości i odkryj zupełnie nowy wymiar rozgrywki! Spójrz na wylosowaną kartę oraz na te, które już zostały wyłożone na stole. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i dołóż kartonik do wzoru. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem! Dobble Connect to zupełnie nowa odsłona rodzinnej gry karcianej, w której ćwiczymy refleks i spostrzegawczość. Naszym celem jest ułożenie 4 kart w swoim kolorze tak, by tworzyły nieprzerwaną linię – poziomą, pionową lub na skos. Aby dołożyć kolejną kartę do wzoru, musimy znaleźć wspólny symbol, łączący ją z jedną z kart, do której chcemy ją przyłączyć. Kto pierwszy, ten lepszy! W Dobble Connect możemy grać indywidualnie lub w drużynach, dzięki czemu zabawa będzie jeszcze bardziej emocjonująca!
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach! Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.
Szukaj par wśród Galów, Rzymian i ich atrybutów! Asteriks, Obeliks, Panoramiks i inni mieszkańcy wioski szykują się do obrony przed Rzymianami! Zebrali najważniejsze rzeczy, a po drodze zawitali na karty Dobble, by cieszyć najmłodszych i zachęcać ich do rozwijania refleksu i spostrzegawczości. Na 55 okrągłych kartach znajdziemy zarówno kultowe postacie, jak i charakterystyczne przedmioty. Czy uda Ci się wypatrzyć identyczne obrazki zanim zrobią to przeciwnicy?
Uwaga. Gra imprezowa przeznaczona dla osób pełnoletnich. Rozważania filozoficzne i krwawa jatka w jednym! Karol Kolejarz nie spodziewał się kłopotów – dzień pracy zapowiadał się spokojnie. Przynajmniej do czasu, gdy kierowany przez niego pociąg nieco wymknął się spod kontroli. Pędząca przed siebie śmiercionośna maszyna zbliża się do rozwidlenia, nasz bohater musi zdecydować, w którą stronę skręcić, a tymczasem na każdym z torów znajdują się niczego nieświadomi ludzie... Dylemat wagonika łączy filozoficzne rozważania z krwawą jatką i zmusza uczestników do podejmowania trudnych moralnie decyzji. Na czym to polega? W każdej rundzie jeden z uczestników wciela się w maszynistę – to jego zadaniem będzie podjęcie decyzji, po którym z torów przejedzie morderczy pociąg. W tym czasie pozostali gracze, podzieleni na dwie drużyny, będą starali się przekonać go do przestawienia zwrotnicy i uśmiercenia tych, którzy znajdują się na TYM DRUGIM torze. W tym celu będą wykorzystywali karty nieskazitelnych postaci, plugawych postaci oraz modyfikatorów - dobrych i złych czynów, których dokonali ludzie uwięzieni na torach. Wszystko byleby uratować "swoich". Ostateczna decyzja należy oczywiście do maszynisty, który, gdy karty zostaną zagrane, będzie musiał odpowiednio przestawić zwrotnicę. Każdy gracz z drużyny, której tor stał się miejscem zbrodni, otrzymuje znacznik śmierci jako przypomnienie o plamie na sumieniu. A następnie zamieniamy się rolami! Zawartość: 500 kart rozwidlenie torów 26 znaczników śmierci znacznik Karola Kolejarza instrukcja Wiek 16+ Liczba graczy 3-13 Czas gry 15 minut
Mroczne śledztwa, paranormalne tajemnice i grupa dzielnych śledczych! Wciel się w jednego z agentów Biura Śledczego i razem ze swoją grupą ruszaj do Ameryki z lat dwudziestych XX wieku. W Innsmouth, niewielkim miasteczku portowym w stanie Massachusetts, doszło do zdarzenia, które każe sądzić, że zagrożenia, które dwa wieki temu miały zostać wyplenione przez procesy w Salem, wciąż wiszą nad ludzkością. Wy macie zbadać wszystkie sprawy, które w jakiś sposób łączą się z Innsmouth, by rozpoznać, a następnie wyeliminowanie potencjalne zagrożenia. Biuro Śledcze: Śledztwa w Arkham i inne tajemnice to samodzielna gra kooperacyjna oparta na popularnej serii Sherlock Holmes: Detektyw doradczy, wzbogacona o zupełnie nowe mechanizmy. Podczas zabawy uczestnicy wcielają się w agentów badających poszlaki w Bostonie, Arkham i innych zakątkach mrocznego świata, by rozwiązać 5 podchwytliwych, paranormalnych spraw inspirowanych twórczością H.P. Lovecrafta. Na czym to polega? Wcielacie się w agentów przeszkolonych pod kątem nowoczesnych metod śledczych. Dzięki temu cieszycie się w pracy sporą swobodą. W pudełku znajdziecie 5 podchwytliwych spraw, które musicie rozwiązać. Do każdego śledztwa będziecie podchodzić wyposażeni w szereg komponentów takich jak mapy, gazety czy książki adresowe które zostaną opisane na początku każdego z nich. Uzbrojeni tylko w te przedmioty i własną wyobraźnię będziecie przemierzać ulice Arkham albo Bostonu (a czasem bardziej egzotycznych miejsc) poszukując wskazówek, które pozwolą Wam położyć kres niewyobrażalnym niebezpieczeństwom. Sama rozgrywka składa się z 2 części: śledztwa i interwencji. W ramach śledztwa gracze próbują zidentyfikować zagrożenia albo rozwiązać jakiś problem, przesłuchując ludzi i prowadząc dochodzenia. Każde takie działanie liczy się jako 1 trop. Liczba tropów, które gracze mogą sprawdzić, jest określona we wprowadzeniu do każdej ze spraw. Gdy się wyczerpie (lub wcześniej, jeśli gracze są gotowi i podejmą taką decyzję), przechodzimy do interwencji. W tym celu uczestnicy wybierają 3 miejsca, w które udadzą się, aby zwalczyć zagrożenie.
W czasach niesłychanego dobrobytu i postępu ludzkości wreszcie jesteśmy gotowi, by przekroczyć dotychczasowe granice i zbudować nowy dom pośród gwiazd. Mars to nie tylko nowy świat, który zapewni dom rosnącej populacji. To także pierwszy krok z wielu, które poprowadzą ludzkość w kierunku wykorzystania potencjału całego wszechświata. Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Robią to, inwestując w karty projektów, które bezpośrednio lub pośrednio przyczynią się do terraformowania planety. Aby wygrać, gracze starają się osiągnąć wysoki współczynnik terraformacji i zgromadzić jak najwięcej punktów zwycięstwa. Zawartość: plansza, 4 plansze graczy, 244 karty, 3 przekładki do kart, ponad 200 plastikowych kostek i znaczników, 38 tekturowych żetonów i kafelków, instrukcja, przewodnik "Szybki start".
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa! W wielokrotnie nagradzanej grze Gnaj, robaczku! bierzecie udział w szalonym wyścigu dżdżownic, podczas którego ryjecie ogród sąsiadów. Gdy dżdżownice znikną w ziemi, spróbuj odgadnąć, która będzie najszybsza. Jeśli dżdżownicy uda się po drodze skubnąć stokrotkę albo poziomkę, będzie ryła jeszcze szybciej! Zwycięży ta, która jako pierwsza wystawi głowę z ziemi. Na czym to polega? Każdy z graczy bierze po jednej głowie dżdżownicy i wsuwa ją do odpowiedniej szczeliny w planszy. Rozpoczynając od najmłodszego gracza, każdy kolejny rzuca kością. Kolor na kości wskazuje kolor fragmentu dżdżownicy, który gracz musi wsunąć do szczeliny należącego do niego robaczka. Kolory różnią się między sobą długością. Gdy pierwsza dżdżownica wystawi głowę przy kompostowniku, gra dobiega końca. Ci, którzy w tej rundzie jeszcze nie rzucili kością, mogą rozegrać swoją turę. Zwycięża gracz, którego dżdżownica znajdzie się najdalej! Gdy już osiągniecie mistrzostwo w ryciu w ziemi na czas, zacznijcie obstawiać, kto wygra wyścig! Zawartość: duża plansza, mniejsza plansza z otworami, 4 wałki do mocowania planszy, 60 fragmentów dżdżownic, 4 głowy dżdżownic, 4 poziomki, 4 stokrotki, kość, instrukcja Wiek: 4+ 2-4 graczy 15-20 minut
1 pudełko, 100 zwierząt do odgadnięcia. Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? A może Twoje dziecko właśnie poznaje nazwy zwierząt i chcesz ułatwić mu zapamiętywanie? 100 Pics: Zwierzęta sprawdzi się doskonale! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi.
1 pudełko, 100 krajów do odgadnięcia. Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? Chcesz sprawdzić swoją wiedzę z geografii? A może Twoje dziecko właśnie poznaje kraje świata i chcesz ułatwić mu zapamiętywanie? 100 Pics: Kraje sprawdzi się doskonale! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 1+
1 pudełko, 100 wyzwań dla wzroku. Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? Wydaje Ci się, że poradzisz sobie z każdym wyzwaniem wymagającym spostrzegawczości? Wypróbuj 100 Pics: Iluzje optyczne i sprawdź, czy faktycznie nie dasz się oszukać! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 1+
1 pudełko, 100 niebanalnych zagadek. Szukasz prostej gry quizowej, która pobudzi Twój umysł do działania? Lubisz niebanalne wyzwania i podchwytliwe pytania? 100 Pics: Zagadki to coś dla Ciebie! W pudełku znajdziesz praktyczną obudowę oraz 100 zabawnych wyzwań, doskonałych do samodzielnej nauki lub zabawy z najbliższymi. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 1+
Królestwo poszukuje Nadwornego Budowniczego, a Ty jesteś jedną z osób walczących o to prestiżowe stanowisko. Nakłoń do pracy wpływowe postacie i korzystaj z ich specjalnych zdolności, aby przechytrzyć rywali. Stwórz najbardziej imponujące miasto, zdobądź uznanie monarchy i ciesz się upragnionym tytułem Nadwornego Budowniczego! Cytadela to nowa edycja strategicznej gry opartej o wymianę kart, w której co rundę korzystamy z pomocy i zdolności innych postaci. Każdy mieszkaniec miasta zapewni nam zupełnie inny efekt, a my będziemy musieli umiejętnie lawirować między pozyskiwaniem korzyści dla siebie a utrudnianiem rozgrywki przeciwnikom.
Czasem wszyscy czujemy się jak dinozaury chowające się przed deszczem meteorytów. Ale wciąż możemy działać, aby uniknąć katastrof! Może wpadniesz do gorącej lawy, zaatakują Cię szablozębne wiewiórki albo wystawi Cię Twoja dino randka? Pamiętaj, że jesteś w stanie znieść naprawdę wiele strasznych zdarzeń! Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Hura!
Kto jest najbystrzejszym czarodziejem? Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku! Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Taktyczna gra dla dwóch mistrzów jubilerskich! Jako mistrz gildii jubilerów tworzysz misterne i majestatyczne ozdoby dla monarchów i innych potężnych przywódców świata renesansu, w zamian zyskując coraz większy prestiż i majątek. Na horyzoncie pojawił się jednak ambitny rywal! Stań z nim w szranki, zbieraj kamienie szlachetne, perły oraz złoto, a następnie twórz z nich ozdoby oraz drogocenną biżuterię. Zyskaj przychylność monarchów, zdobywaj prestiż i stań się najlepszym jubilerem! Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
Powtarzaj, obserwuj i nie zostawaj z tyłu! Buła, Kot, Koza, Ser, Pizza! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wyłożone karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich! Pamiętasz inny układ słów z tytułu? Tym gorzej dla Ciebie, bo jest już nieaktualny! Buła, Kot, Koza, Ser, Pizza - Na opak wywraca do góry nogami nie tylko wyliczankę, ale i same karty. Ich odwrócone wersje będą wymagały zupełnie innego reagowania. Uważaj i nie daj się zmylić, a zwycięstwo będzie na wyciągnięcie ręki! Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-8 Czas rozgrywki: 10 minut
1 2 3 4 5
z 6
skocz do z 6