Menu

Grażyna Koba

Lubię to! Szkoła podstawowa klasa 8. Podręcznik. Nowa edycja 2024-2026Podręcznik „Lubię to!” dla klasy ósmej szkoły podstawowej rozwija umiejętności z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego i wprowadza uczniów w świat algorytmiki i programowania w języku tekstowym (do wyboru Python albo C++). Zawiera też propozycje projektów zespołowych. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON.Atuty podręcznika:Uczy programów użytkowych z wykorzystaniem Microsoft 365, najpopularniej w szkołach wersji pakietu biurowego.Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym definicjom oraz podpowiedziom umieszczonym w różnego typu ramkach.Pozwala sprawdzić wiedzę teoretyczną w praktyce dzięki ćwiczeniom zamieszczonym w temacie, odnoszącym się bezpośrednio do omawianych treści.Umożliwia powtórzenie wiadomości z lekcji dzięki pytaniom i poleceniom zawartym w bloku „Oko w oko z monitorem”.Pomaga wyćwiczyć omawiane umiejętności podczas rozwiązywania zadań praktycznych zamieszczonych po każdym temacie.Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez lekcje w formie zadań projektowych.
Nowa edycja 2023–2025Podręcznik „Lubię to!” dla klasy siódmej szkoły podstawowej pogłębia wiedzę uczniów dotyczącą komputerów i sieci komputerowych, stron WWW, edytorów grafiki, edytora tekstu, tworzenia prezentacji multimedialnych, a ponadto uczy podstaw montażu filmów. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia, zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON.Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności poprzez liczne definicje oraz podpowiedzi zawarte w ramkach.Pozwala sprawdzić wiedzę teoretyczną w praktyce dzięki ćwiczeniom zamieszczonym w toku lekcji.Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez lekcje w formie zadań projektowych.Pozwala na osiągnięcie synergii w nauczaniu dzięki połączeniu tradycyjnego podręcznika z NEONbookiem podręcznika, zawierającym niemal 200 różnorodnych zasobów, które ułatwią zrozumienie i zapamiętywanie, uporządkują wiedzę, umożliwią naukę poprzez ćwiczenie.
Podręcznik zawiera materiały metodyczne przydatne do prowadzenia zajęć z informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych na poziomie podstawowym i jest zgodny z nową podstawą programową. Podręcznik składa się z trzech modułów, a każdy z nich - z tematów o wyrazistej strukturze merytorycznej i metodycznej. Modułowa budowa podręcznika pozwala realizować tematy w podanym układzie, ale również dostosować kolejność realizacji tematów do warunków szkoły i grupy uczniów. CD dla ucznia stanowi integralną część podręcznika.
Podręczniki z serii „Teraz bajty” dla szkół ponadpodstawowych mają budowę modułową. Pozwala to realizować tematy w podanym układzie lub dostosować kolejność realizacji modułów, a tym samym zawartych w nich tematów, do specyfiki szkoły i grupy uczniów. Każdy temat stanowi gotowy scenariusz lekcji o wyrazistej strukturze merytoryczno-dydaktycznej. Podręcznik do każdej klasy składa się z czterech modułów o podobnych treściach: Moduł A. Wokół komputera i sieci komputerowych Moduł B. Wokół dokumentów komputerowych Moduł C. Wokół algorytmiki i programowania Moduł D. Wokół Internetu i projektów
Seria „Teraz bajty” dla zakresu podstawowego zawiera trzy oddzielne podręczniki do klas: I, II i III. Podręczniki z serii „Teraz bajty” dla szkół ponadpodstawowych mają budowę modułową. Pozwala to realizować tematy w podanym układzie lub dostosować kolejność realizacji modułów, a tym samym zawartych w nich tematów, do specyfiki szkoły i grupy uczniów. Każdy temat stanowi gotowy scenariusz lekcji o wyrazistej strukturze merytoryczno-dydaktycznej. Podręcznik do każdej klasy składa się z czterech modułów o podobnych treściach: Moduł A. Wokół komputera i sieci komputerowych Moduł B. Wokół dokumentów komputerowych Moduł C. Wokół algorytmiki i programowania Moduł D. Wokół Internetu i projektów
Seria „Teraz bajty” dla zakresu podstawowego zawiera trzy oddzielne podręczniki do klas: I, II i III. Podręczniki z serii „Teraz bajty” dla szkół ponadpodstawowych mają budowę modułową. Pozwala to realizować tematy w podanym układzie lub dostosować kolejność realizacji modułów, a tym samym zawartych w nich tematów, do specyfiki szkoły i grupy uczniów. Każdy temat stanowi gotowy scenariusz lekcji o wyrazistej strukturze merytoryczno-dydaktycznej. Podręcznik do każdej klasy składa się z czterech modułów o podobnych treściach: Moduł A. Wokół komputera i sieci komputerowych Moduł B. Wokół dokumentów komputerowych Moduł C. Wokół algorytmiki i programowania Moduł D. Wokół Internetu i projektów