Winning Moves

Winning Moves
Informacje o sortowaniu:

sortowanie wg Popularności:
Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.

sortowanie wg Cena - od najniższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.

sortowanie wg Cena - od najwyższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.

sortowanie wg Od najnowszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie

sortowanie wg Od najstarszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.
WHOT! Hello Kitty Witaj w świecie uroczych postaci Sanrio! Gra karciana z motywem Hello Kitty to idealna zabawa, gdzie każda karta przenosi cię w kolorową krainę pełną przyjaźni i radości. Kluczem do zwycięstwa jest dopasowywanie liczb lub symboli. Obok nich na kartach znajdują się postacie, takie jak Hello Kitty, My Melody czy Keroppi. Dzięki prostym zasadom i rozgrywce, gra łączy pokolenie, przynosi korzyści dzieciom, jak i dorosłym. Jak grać w WHOT! Hello Kitty? Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart, dopasowując od siebie symbole lub numery. Przed rozpoczęciem gry potasuj talię i rozdaj każdemu graczowi po 6 kart. Z pozostałych utwórz zakryty stos dobierania. Odsłoń pierwszą kartę ze stosu i połóż na środku. Od teraz to stos dopasowania. Pierwszy z graczy musi dołożyć do stosu dopasowania kartę z takim samym symbolem lub numerem. Wyjątkiem jest karta WHOT!, która zastępuje dowolny symbol lub numer. Jeśli gracz nie może dopasować żadnej z kart, pobiera nową kartę ze stosu dobierania. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Wydłużony Nokaut Klasyczna rozgrywka to za mało? Wypróbuj nokaut - wariant gry, w którym sumuje się punkty. Gdy pierwszy z graczy pozbędzie się kart, pozostałe osoby sumują liczby na swoich kartach. Wynik należy zapisać w dołączonym notesie. Gracze z ilością punktów 100 lub więcej wypadają z dalszej gry! Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w rozgrywce. Zawartość pudełka 53 karty z symbolami, instrukcja, notes z punktacją, Specyfikacja liczba graczy: 2 i więcej, wiek graczy: 5+, czas gry: 15 min, język wydania: wielojęzyczny (EN, BG, CS, DA, DE, EL, ES, FI, FR, HR, HU, IT, NO, PL, PT, RO, SL, SR, SV). Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
WADDINGTONS NO. 1 Hello Kitty Makao, remik a może oczko? W co grają najwytrwalsi wojownicy? Poczuj niezwykły klimat Hello Kitty z talią dedykowanych kart. Karty Waddingtons no. 1 wyróżniają się nie tylko designem, ale i wysoką jakością wykonania. Talia zachowuje swój nienaganny kształt nawet po wielu burzliwych rozgrywkach! Niezawodność materiałów gwarantuje brytyjska marka Waddingtons, obecna na rynku od 1905 roku. Zawartość: 55 kart z motywem Hello Kitty. Specyfikacja: liczba graczy: 1+, wiek: 6+, czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
TOP TRUMPS World Football Stars Collectors Six Packs Top Trumps to gra, która wzbudzi wiele emocji w fanach piłki nożnej! Poza samą rywalizacją i zabawą jest to edycja kolekcjonerska. Tuck Box to od razu 6 paczek kart, które pozwalają cieszyć się najlepszą drużyną z topowymi graczami z całego świata, mogą to być mężczyźni jak i kobiety! Ligi z całego świata, Wielkiej Brytanii, Europy, USA, Niemiec, Hiszpanii, Bliskiego Wschodu – łączą się w World Football Stars i pozwalają przeżyć niesamowitą rozgrywkę! ? Jak grać w TOP TRUMPS World Football Stars Collectors Six Packs W Top Trumps World Football Stars można grać już od 2 osób. Gracz rozpoczynający rundę odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera – docelowo najwyższy wskaźnik. Pozostali gracze także odkrywają pierwsze karty ze swoich stosów i porównują wartości wybranej statystyki. Gracz z najwyższą wartością zdobywa karty przeciwników i dodaje je na spód swojego stosu. Zwycięzcą zostaje ten, kto przejmie wszystkie karty. Top Trumps World Football Stars posiadają również ciekawostki dotyczące gwiazd sportu, które mogą zaskoczyć niejednego fana! Graj w Top Trumps w dowolnym miejscu i czasie, z dowolną liczbą osób – dzięki przenośnemu złotemu futerałowi! Zawartość? 100 kart w ekologicznym papierowym pudełku.? Złoty futerał na najlepszą drużynę Plansza do gry Cechy gry? ilość graczy: minimum 2, ? wiek: 6+,? czas gry: 15-30 min,? język wydania: polski.? ? Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.?
WADDINGTONS NO.1 House of Dragon Fani House of the Dragon mogą teraz grać z zupełnie nowym, spersonalizowanym pakietem Waddingtons Number 1. Graj w swoje ulubione gry karciane z ulubionymi postaciami, w tym księciem Daemonem Targaryenem, Rhaenyrą I Targaryen i Alicentem Hightowerem. Ta karciana przygoda przenosi cię bezpośrednio do świata smoków, magii i niesamowitych postaci. Każda karta to odbicie potężnych bohaterów, smoków i intratnych miejsc ze świata House of Dragon. Odkryj pełną gamę zwykłych kart, z których możesz tworzyć niezapomniane zestawy, by pokonać swoich przeciwników w klasycznych rozgrywkach kart. W co dziś gramy? Remik, brydż, a może poker? Po ustaleniu wspólnych zasad gry, godziny rozrywki gwarantowane. Zawartość gry: 52 wysokiej jakości karty do gry plus 2 karty do gry. Specyfikacja: Ilość graczy: 2+, Wiek: 18+, Czas gry: 15 minut, Język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
WADDINGTONS NO.1 Deadpool Witaj w szalonym świecie Deadpoola, gdzie zasady są opcjonalne, a zabawa jest gwarantowana! W grze karcianej z motywem Deadpoola gracze wcielają się w rolę niezwykłego antybohatera, który zna tylko jedną zasadę - brak zasad! Każda karta w talii jest pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, czarnego humoru i szalonych pomysłów, które są charakterystyczne dla tego ekscentrycznego bohatera. Joker staje się alter ego Deadpoola, nieobliczalnego i szalonego, który zawsze ma coś na zastępstwo. Wiodąca postać, czyli sam Deadpool, jest gotowa na wszystko - od zabawnych żartów po wybuchy akcji - i z pewnością sprawi, że rozgrywka będzie pełna niespodzianek. A co z królową? Oczywiście, że Deadpool nie mógłby wybrać nikogo innego niż samego siebie! Królowa Deadpoola, zawsze gotowa na figle i psikusy, rządzi swoim własnym królestwem szaleństwa i chaosu. W grze karcianej Deadpoola każda runda to nowa przygoda, a każdy ruch to szansa na niezwykłą zabawę i niezapomniane chwile. Przygotuj się na totalne obłąkanie i dołącz do Deadpoola w jego szalonym świecie karcianych fanaberii! Nowa edycja kart do gry WADDINGTONS NO. 1 idealnie pasuje zarówno do swobodnych gier rodzinnych, jak i rozgrywek, toczonych o wysoką stawkę. Niezależnie od tego, czy grasz w pasjansa, remika czy pokera, te karty z pewnością ożywią rozgrywkę i wprowadzą powiew świeżości do klasycznych zasad. Specyfikacja i zawartość: 52 wysokiej jakości karty do gry plus 2 jokery, Wiek: 14+. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Grinch w talii – graj z humorem! WADDINGTONS NO.1 The Grinch Przygotuj się na świąteczną rozgrywkę, która rozgrzeje Twoje serce ciepłem świątecznego klimatu – nawet jeśli początkowo byłeś Grinchem! Ekscytująca gra karciana inspirowana klasycznym filmem Grinch przenosi grających do magicznego Whoville – uwaga... każde zagranie kartą może zmienić losy Świąt Bożego Narodzenia. Rywalizuj z przyjaciółmi, odkrywaj zaskakujące zwroty akcji i spróbuj przemienić Grincha z przeciwnika w sojusznika! Idealna na zimowe wieczory, ta gra łączy humor, emocje i urok Świąt, sprawiając, że każdy poczuje magię Bożego Narodzenia na nowo. Czy odważysz się zagrać i ocalić Święta? Karty do gry WADDINGTONS NO. 1 to wysokiej jakości karty do gry, idealne zarówno do swobodnych gier rodzinnych, jak i rozgrywek, toczonych o wysoką stawkę. Niezależnie od tego, czy grasz w pasjansa, remika czy pokera, te karty z pewnością ożywią rozgrywkę i wprowadzą magiczny akcent do klasycznych zasad. Zawartość: 52 wysokiej jakości karty do gry plus 2 jokery, Specyfikacja: wiek: 6+. Uwaga! Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3. roku życia.
TOP TRUMPS TUCK BOX 30 Czarownic i czarodziejów Witaj w magicznym świecie czarów i zaklęć! W tym ekscytującym zestawie kart znajdziesz portrety najwybitniejszych postaci z magicznego uniwersum Harry'ego Pottera, od dzielnych bohaterów po mrocznych czarodziejów. Wśród nich spotkasz Harry'ego Pottera, któremu towarzyszą przyjaciele Hermiona Granger i Ron Weasley, wierny nauczyciel Albus Dumbledore oraz srogi profesor Severus Snape. Jednak na kartach nie zabraknie także złowrogich postaci, takich jak Lord Voldemort i jego lojalnych Śmierciożerców. Gracze będą mieli okazję wcielić się w role swoich ulubionych postaci, stosować zaklęcia i wykonywać zadania, aby zwyciężyć w starciu dobra ze złem. Harry Potter: 30 Czarownic i Czarodziejów to nie tylko gra karciana, to podróż przez magiczny świat pełen przygód i tajemnic, która zachwyci zarówno młodych, jak i starszych fanów sagi o czarodzieju z Hogwartu. Przygotuj swoją różdżkę i przyłącz się do tej magicznej rozgrywki! Jak grać? Potasuj talię i rozdaj karty wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Rozpoczynający gracz odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry: 33 karty w praktycznym papierowym tuck boxie. Specyfikacja: ilość graczy: 2-6, wiek: 6+, czas gry: 15 minut, język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS TUCK BOX Dinozaury Przenieś się w czasy prehistoryczne dzięki talii kart Top Trumps tuck box Dinozaury. W tuck boxie kryje się zestaw kart, każda z nich zawiera wizerunek jednego z potężnych dinozaurów, takich jak majestatyczny Brachiozaur, imponujący Camarozaur czy szybki i zwrotny Kompsognat. Każda karta ożywa obrazem tych prehistorycznych olbrzymów, co pozwala graczom na wcielenie się w badaczy i podróżników, którzy odkrywają tajemnice dawnych er. Top Trumps Dinozaury to nie tylko gra, to ekscytująca podróż przez świat dawnych czasów, która zachwyci zarówno małych, jak i dużych entuzjastów dinozaurów. Jak grać? Potasuj karty i rozdaj wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Gracz patrzy tylko na swoją wierzchnią kartę i zaczyna od odczytania wartości swojej najlepszej kategorii. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry: 33 karty w praktycznym papierowym tuck boxie. Specyfikacja: ilość graczy: 2-6, wiek: 6+, czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny (EN, CS, DA, EL, FI, HR, PL, RO, SR, SV). Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS Tuck Box Konie, kucyki i jednorożce Kolekcjonerska gra karciana TOP TRUMPS już teraz w edycji Konie, kucyki i jednorożce! Na kartach znajdziesz rozmaite okazy majestatycznych koni. Wśród nich jest Connemara, któremu nie straszne skoki przez przeszkody, czy Koń islandzki, cieszący się dobrym zdrowiem. Na kartach przeczytasz ciekawostki opisujące każdego z koni. Do gry konieczna będzie punktacja w kategoriach: wysokość, umiejętności sportowe, typ koloru, szybkość, fantastyczne umiejętności według rankingu TOP TRUMPS. Podczas karcianej rozgrywki przypominającej wojnę, wygrywają karty z największymi wartościami w wybranej kategorii. Kompaktowa gra w poręcznym pudełku nie tylko pozwoli na szybką rozgrywkę, ale i poszerzy waszą wiedzę. Jak grać? Potasuj talię i rozdaj karty wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Rozpoczynający gracz odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry: 33 karty w praktycznym plastikowym pudełku. Specyfikacja: Ilość graczy: 2+, Wiek: 6+, Czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny (EN, CS, DA, EL, FI, HR, PL, RO, SR, SV). Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS TUCK BOX Squishmallows Kolekcjonerska gra karciana TOP TRUMPS już teraz w edycji Squishmallows! Na kartach znajdziesz takie postacie jak Sowa Winston, Jeżyk Hans, Lisek Fifi wraz z ciekawostką oraz punktacją w kategoriach: data danego Squish, numer kolekcjonerski, wysokość, wartość koloru. Podczas karcianej rozgrywki przypominającej wojnę, wygrywają karty z największymi wartościami w wybranej kategorii. Kompaktowa gra w poręcznym etui nie tylko pozwoli na szybką rozgrywkę, ale i poszerzy wiedzę na temat najsłodszej kolekcji świata - pluszaków Squishmallows. Jak grać? Potasuj talię i rozdaj karty wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Rozpoczynający gracz odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry 33 karty w praktycznym plastikowym pudełku. Specyfikacja ilość graczy: 2+, wiek: 6+, czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny (EN, CS, DA, EL, FI, HR, PL, RO, SR, SV). Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS World Football Stars Quiz Z którym numerem na koszulce występuje Ronaldo? Co się stało dwie minuty po tym, jak Messi zadebiutował w reprezentacji? Którą markę batonów czekoladowych reklamował Kane przed Euro 2016? Odpowiadaj na te i inne pytania w nowej grze quizowej! Sprawdź swoją wiedzę o gwiazdach światowej piłki nożnej i wymieniaj się spostrzeżeniami z pozostałymi graczami. W puli 500 pytań na pewno niejedno Cię zaskoczy! Gra przeznaczone dla prawdziwych fanów piłki, dzięki której mogą poznać ciekawostki o ulubionych piłkarzach oraz ćwiczyć swoją pamięć. Jak grać w TOP TRUMPS QUIZ World Football Stars Graczy podziel na dwie drużyny lub graj 1:1. Drużyny otrzymują po 5 kart i naprzemiennie zadają pytania z pierwszej wylosowanej kategorii. Jeśli obie drużyny odpowiedzą poprawnie na pierwsze pytanie, gracze czytają kolejne zagadnienia. Każda karta kategorii posiada 5 pytań. Należy je zadawać tak długo, aż jedna z drużyn odpowie niepoprawnie. Wygrana drużyna zabiera obie karty. Aby wygrać całą turę należy zebrać 3 pary kart. Zawartość 100 kart w praktycznym papierowym pudełku. Cechy gry ilość graczy: minimum 2, wiek: 6+, czas gry: 15-30 min, język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS MATCH Spidey&Friends “To ja, twój przyjacielski sąsiad Spiderman!”! Daj się zaprosić do zabawy razem z ulubionymi bohaterami uniwersum Spidermana i wyrusz w niezwykłą podróż przez pełną akcji i przygód New York City. Najmłodsi fani superbohaterów zostaną wciągnięci w pasjonującą przygodę (niczym w sieć!) układania postaci w rzędach. Kompaktowy design i proste zasady sprawiają, że jest to idealna gra dla dzieci już od 4. roku życia. Każda kostka przedstawia kolorową postać z ulubionej serii "Spidey i Przyjaciele", są tam m.in. Spidey, Miles Morales czy Gwen. Zadaniem graczy jest wypychanie kostek i układanie ich w rzędzie tak, aby pięć jednakowych postaci znalazło się obok siebie. Dzięki temu dzieci rozwijają umiejętności logicznego myślenia, spostrzegawczości i koordynacji ręka-oko, jednocześnie czerpiąc radość z widoku swoich ulubionych bohaterów Spidermana i przyjaciół. Ta gra zapewnia nie tylko rozrywkę, ale także uczenie się i rozwój dla najmłodszych Webheads. Zasady gry Celem gry jest ułożenie 5 jednakowych kostek w rzędzie pionowym, poziomym lub na ukos. Przed rozpoczęciem rozgrywki rozdaj każdemu graczowi po dwie karty z postaciami. Karty drugiego gracza powinny pozostać nieznane! Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz, wypychając kostkę w lewym górnym rogu planszy. Drugi gracz, używając kostki, która wypadła na jego stronę, wypycha kolejną. Gracz, który ułoży jednolity rząd pionowy, poziomy lub ukośny – wykrzykuje MATCH i wygrywa. Uwaga! Zwycięstwo może zostać przejęte, jeśli przeciwnik dysponuje kartą z ułożoną postacią. Zawartość: zamykana, plastikowa plansza, 25 kostek, 15 kart. Specyfikacja: liczba graczy: 2, wiek: 4+, czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
ZGADNIJ KTO TO? Koci Domek Gabi Witaj w magicznym świecie Kociego Domku Gabi, w którym każda runda to przygoda, a każde pytanie może prowadzić do niezwykłych odkryć! W grze planszowej Zgadnij Kto to? Koci Domek Gabi wcielisz się w rolę ulubionych postaci z domku Gabi. Odkryj wszystkie swoje ulubione postacie, od Wróżkici po Łakotka, podczas gry i zgadywania. Rozbij kocie łamigłówki, odkrywaj wskazówki i bierz udział w zabawie pełnej niespodzianek! Zasady gry ZGADNIJ KTO TO? Koci Domek Gabi Każdy gracz bierze po jednej planszy z postaciami. Przed pierwszą rozgrywką należy powkładać karty do odpowiednich miejsc i przechylić je do tyłu, aby odsłonić wszystkie okienka. Następnie należy potasować tajemnicze karty. Gracze losują po jednej karcie i umieszczają ją w odpowiednim miejscu swojej planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy. Gracze na zmianę zadają sobie pytania, mające pomóc w identyfikacji postaci z tajemniczej karty przeciwnika. Uwaga! Pytania muszą być sformułowane w taki sposób, aby odpowiedzią było TAK lub NIE. Gracz po każdej rundzie wyklucza niepasujące postaci, chowając je w planszy. Wygrywa gracz, który podczas swojej rundy właściwie wskaże wylosowaną postać przeciwnika. Zawartość: 2 plansze do gry, 48 kart postaci, 24 tajemnicze karty. Specyfikacja: liczba graczy: 2, wiek: 6+, czas gry: 15 minut, język wydania: polski. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
WHOT! Koci Domek Gabi Kiciuś Panduś, Łakotek, Syrenkotka i Gabi! Wciągająca gra karciana nawiązuje do bohaterów Kociego Domku Gabi. Proste zasady gry i emocjonująca rozgrywka spodoba się całej rodzinie. Pozbądź się kart, by wygrać rozgrywkę. Czujesz niedosyt? Wydłuż rozgrywkę według alternatywnego wariantu gry - nokaut. Jak grać? Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart, dopasowując od siebie symbole lub numery. Przed rozpoczęciem gry potasuj talię i rozdaj każdemu graczowi po 6 kart. Z pozostałych utwórz zakryty stos dobierania. Odsłoń pierwszą kartę ze stosu i połóż na środku. Od teraz to stos dopasowania. Pierwszy z graczy musi dołożyć do stosu dopasowania kartę z takim samym symbolem lub numerem. Wyjątkiem jest karta WHOT!, która zastępuje dowolny symbol lub numer. Jeśli gracz nie może dopasować żadnej z kart, pobiera nową kartę ze stosu dobierania. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Wydłużony Nokaut Klasyczna rozgrywka to za mało? Wypróbuj nokaut - wariant gry, w którym sumuje się punkty. Gdy pierwszy z graczy pozbędzie się kart, pozostałe osoby sumują liczby na swoich kartach. Wynik należy zapisać w dołączonym notesie. Gracze z ilością punktów 100 lub więcej wypadają z dalszej gry! Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w rozgrywce. Zawartość pudełka 53 karty z symbolami, instrukcja, notes z punktacją. Specyfikacja liczba graczy: 2+, wiek graczy: 5+, czas gry: 15 min, język wydania: polski Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS MATCH Hello Kitty Witajcie w magicznym świecie Hello Kitty! Przeżyj niesamowitą przygodę, układając swoje ulubione postacie w tej wspaniałej grze dla najmłodszych. Waszym zadaniem jest dopasowanie kolorowych kostek z wizerunkami bohaterów, takich jak: Mimmy White, Mary White, George White i przyjaciół Hello Kitty tak, aby utworzyć rząd pięciu w pionie, poziomie lub na ukos. Kto pierwszy ułoży pięć, wygrywa i zdobywa tytuł Mistrza Przyjaciół Hello Kitty! Dołączcie do Hello Kitty i jej przyjaciół w tej kolorowej układance, w której każda runda przynosi nową dawkę radości! A jak dobrze wiadomo uroczej kotce z czerwoną kokardką: “Mały prezent, duży uśmiech”. Szybka i prosta rozgrywka spodoba się maluchom już od 4 roku życia. A po zakończonej rozgrywce - nie ma śladu bałaganu! Zasady gry Celem gry jest ułożenie 5 jednakowych kostek w rzędzie pionowym, poziomym lub na ukos. Przed rozpoczęciem rozgrywki rozdaj każdemu graczowi po dwie karty z postaciami. Karty drugiego gracza powinny pozostać nieznane! Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz, wypychając kostkę w lewym górnym rogu planszy. Drugi gracz, używając kostki, która wypadła na jego stronę, wypycha kolejną. Gracz, który ułoży jednolity rząd pionowy, poziomy lub ukośny - wykrzykuje MATCH i wygrywa. Uwaga! Zwycięstwo może zostać przejęte, jeśli przeciwnik dysponuje kartą z ułożoną postacią. Zawartość: zamykana, plastikowa plansza, 25 kostek, 15 kart. Specyfikacja: liczba graczy: 2, wiek: 4+, czas gry: 15 minut, język wydania: wielojęzyczny. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Monopoly Hello Kitty Zanurz się w urokliwym świecie Hello Kitty dzięki wyjątkowej edycji Monopoly Hello Kitty! W tej uroczej wersji klasycznej gry, każdy gracz wyrusza na słodką przygodę przez kolorowe i pełne życia ulice Sanrio Town. Kupuj kultowe aktywności, akcesoria, święta, takie jak: Pluskanie się w wodzie, Biegnąca Hello Kitty, czy Halloween. Przemierzaj uroczymi pionkami plansze, gromadź pieniądze i wymieniaj je na cenne pola. Strategia spotyka się z urokiem, gdy gracze rywalizują o najlepsze lokalizacje i budują swoje własne, cukierkowe imperia. Czy uda Ci się zgromadzić najwięcej słodyczy i zostać mistrzem Sanrio Town? Przygotuj się na pełną uśmiechu i radości rozgrywkę - każdy ruch niesie ze sobą odrobinę magii Hello Kitty! Czym różni się edycja Hello Kitty od klasycznej gry MONOPOLY? MONOPOLY Hello Kitty wyróżnia dedykowana szata graficzna, a także unikatowe pionki kolekcjonerskie, nawiązujące do uniwersum Hello Kitty. Wśród figurek znajdują się, m.in. podobizna Hello Kitty, Kartonik mleka, czy Kokardka (noszona przez Hello Kitty). Klasyczna gra MONOPOLY polega na kupowaniu i licytowaniu pól z ulicami lub obiektami miejskimi, a następnie stawianiu domków lub hoteli. W nowym wariancie MONOPOLY wcielasz się w towarzyszkę/towarzysza Hello Kitty i przemierzasz urocze miejscówki, wykonujesz słodkie aktywności, czy celebrujesz święta. Mechanika gry pozostaje taka sama - pola z postaciami, aktywnościami, przekąskami, świętami należy wykupić lub wylicytować. Pola specjalne, takie jak “Dworce kolejowe”, “Elektrownie” i “Wodociągi” zostały zamienione na środki transportu - “Łódka”, “Rower”, “Samolot”, “Samochód”; “Serdeczne Pozdrowienia” oraz “Przytulaski”. Pole “Podatek dochodowy” to w wariancie MONOPOLY Hello Kitty “Czas na kawę”, a “Pomiar podatkowy” - “Czas na croissanta”. Karty “Szansy” oraz “Kasy społecznej” również zostały spersonalizowane i podzielone na karty “Sukienki” i “Kokardki”. Jak grać? Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. Zawartość: plansza do gry, 6 pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Sukienki, 16 kart Kokardki, plik banknotów, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki, instrukcja. Specyfikacja: liczba graczy: 2-6, wiek: 8+, czas gry: 1-3 h, język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS World Football Stars Odkryj fascynujący świat piłki nożnej z naszymi kartami World Football Stars! Na kartach znajdziesz gwiazdy piłki nożnej - zarówno męskiej, jak i kobiecej, jest tam, m.in. Lionel Messi, Sam Kerr, Alexia Putellas wraz z ciekawostką dotyczącą zawodnika/zawodniczki oraz punktacją w kategoriach: mecze, bramki, trofea, rok urodzenia i subiektywny ranking TOP TRUMPS. Podczas karcianej rozgrywki przypominającej wojnę, wygrywają karty z największymi wartościami w wybranej kategorii. Wyrusz w podróż pełną emocji, które towarzyszą rozgrywkom Euro 2024, gdzie piłkarskie gwiazdy błyszczą najjaśniej. Poznaj je wszystkie i poczuj dreszczyk emocji, gdy odkrywasz nieznane fakty o swoich ulubionych piłkarzach i możesz ich ze sobą porównywać. To nie tylko kolekcja kart, to zaproszenie do świata, gdzie piłka nożna staje się prawdziwą pasją! Jak grać? Potasuj talię i rozdaj karty wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Rozpoczynający gracz odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry: 33 karty w praktycznym plastikowym pudełku. Specyfikacja: Ilość graczy: 2+, Wiek: 6+, Czas gry: 15 minut, Język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
TOP TRUMPS World Football Stars Kolekcjonerska gra karciana TOP TRUMPS już teraz w edycji World Football Stars! Na kartach znajdziesz sławnych piłkarzy, takich jak Christiano Ronaldo, Lionel Messi, czy Neymar wraz z ciekawostką oraz punktacją w kategoriach: mecze, bramki, trofea, rok urodzenia oraz ranking Top Trumps. Podczas karcianej rozgrywki przypominającej wojnę, wygrywają karty z największymi wartościami w wybranej kategorii. Kompaktowa gra w poręcznym opakowaniu nie tylko pozwoli na szybką rozgrywkę, ale i poszerzy wiedzę na temat światowych gwiazd piłki nożnej. Jak grać? Potasuj talię i rozdaj karty wszystkim graczom. Upewnij się, że żaden z uczestników rozgrywki nie podgląda utworzonych stosów. Rozpoczynający gracz odkrywa pierwszą kartę i wybiera jeden z atrybutów swojego bohatera. Pozostali gracze również sięgają po pierwszą kartę ze swoich stosów i porównują wartości wybranego atrybutu. Gracz z najwyższą ilością punktów zabiera karty przeciwników i umieszcza je na spodzie swojego stosu. Zwycięża uczestnik rozgrywki, który przejmie wszystkie karty. Zawartość gry: 33 karty w praktycznym papierowym pudełku. Specyfikacja: Ilość graczy: 2+, Wiek: 6+, Czas gry: 15 minut, Język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
MONOPOLY Breaking Bad Wkrocz do świata Waltera White'a i zbuduj własne imperium! Podróżuj po planszy, odwiedzając lokalizacje znane z serialu Breaking Bad. Przejmuj miejscówki, stawiaj domki pod namiotem lub superlaboratoria, by zdobyć przewagę na planszy! Zanim rozpoczniesz grę, wybierz jeden z sześciu metalowych pionków kolekcjonerskich - dzwonek Hectora, beczkę z pieniędzmi, kamper, kapelusz Heisenberga, różowego misia lub maskę gazową. Niepowtarzalne pionki to nie jedyny detal z serialu Breaking Bad. Zamiast klasycznych kart Szansy i Kasy Społecznej, szukaj szczęścia losując z talii Waltera White’a i Heisenberga. Oba wcielenia bohatera mogą powiększyć Twoją fortunę lub przynieść porażkę. To co, gotowy na pichcenie? Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. Zawartość: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Heisenberg, 16 kart Walter White, 1 plik banknotów MONOPOLY, 32 domy pod namiotem, 12 superlaboratoria, 2 kostki, instrukcja. Cechy gry: Liczba graczy 2-6, Wiek 18+, Czas gry 1-3 h, Język wydania polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
MONOPOLY JUNIOR Farma Witamy na naszej farmie! Krowy, konie i kury czekają na Ciebie! Zbierz owoce w sadzie i warzywa w ogrodzie warzywnym i nie zapomnij nakarmić kurczaków i prosiąt! Będziesz także musiał zbierać mąkę z młyna i siano z pól. O nie! W traktorze pękła opona! Nie martw się, farmerzy oraz ich dzieci ci pomogą. Rozpocznij swoją wakacyjną przygodę w tej specjalnej edycji MONOPOLY JUNIOR! Jak grać? Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty MONOPOLY. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. Kiedy już opanujecie reguły rozgrywki czeka na Was zupełnie nowy poziom wyzwania – możecie spróbować nowych reguł i zobaczyć, kto wówczas okaże się zwycięzcą. Najważniejsza jest uczciwość i chęci do dobrej zabawy! Udaj się na targ rolniczy, do ogrodu warzywnego i krów, a może wolisz odpocząć jedząc truskawki - czy będziesz winien pieniądze, czy zbierzesz nagrody? Kupuj ziemie, a gdy zdobędziesz wszystkie miejsca w jednym kolorze, umieść tekturowy żeton swojej postaci, aby móc pobierać więcej pieniędzy, gdy ktoś wyląduje na twoim miejscu. Zawartość plansza, instrukcja, 4 specjalne pionki z wizerunkiem pomocnych gospodarzy i ich dzieci, 24 karty Wakacje na wsi, 36 papierowych znaczników, 70 banknotów MONOPOLY Junior, kostka. Specyfikacja liczba graczy: 2-4, wiek: 5+, czas gry: 1-3 h, język wydania: polski. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Monopoly Gdańsk to gra przeznaczona dla wszystkich, którzy uwielbiają grać w planszówki z rodziną lub w towarzystwie przyjaciół. W tej edycji przeniesiesz się do Gdańska. Kupuj najlepsze gdańskie obiekty, hotele i dostawców usług. Inwestuj w domy i hotele, zbieraj czynsz z posiadanych nieruchomości. Wymieniaj się z innymi graczami i czekaj na kolejne okazje na aukcjach. Jest wiele sposobów na zajęcie najlepszych miejsc na planszy. Inwestuj z głową, bądź twardym negocjatorem – zwycięzca jest tylko jeden. Znajdź własną drogę do zdobycia fortuny!
TOP TRUMPS MATCH Spiderman Zdobądź MATCH niczym szybki i zwinny Peter Parker! TOP TRUMPS MATCH Spiderman to zamykana w poręcznej walizce gra dla dzieci od 4 roku życia. Wypchnij kostki z postaciami tak, aby na planszy powstał jednakowy rząd postaci, a po skończonej rozgrywce zamknij planszę, nie martwiąc się o dodatkowy bałagan! Zasady gry Celem gry jest ułożenie 5 jednakowych kostek w rzędzie pionowym, poziomym lub na ukos. Przed rozpoczęciem rozgrywki rozdaj każdemu graczowi po dwie karty z postaciami. Karty drugiego gracza powinny pozostać nieznane! Rozgrywkę rozpoczyna młodszy gracz, wypychając kostkę w lewym górnym rogu planszy. Drugi gracz, używając kostki, która wypadła na jego stronę, wypycha kolejną. Gracz, który ułoży jednolity rząd pionowy, poziomy lub ukośny - wykrzykuje MATCH i wygrywa. Uwaga! Zwycięstwo może zostać przejęte, jeśli przeciwnik dysponuje kartą z ułożoną postacią. Gra planszowa dla 4 latka Twój przedszkolak dopiero zaczyna prawdziwe rozgrywki? Sprawdź grę planszową od 4 roku życia! Gry planszowe dla najmłodszych dzieci nie zawsze znajdują się na standarowej płaskiej planszy. Wygodna walizka TOP TRUMPS MATCH ułatwia sprzątanie po zabawie, a jej forma jest atrakcyjna dla najmłodszych graczy! Zawartość: zamykana, plastikowa plansza, 25 kostek, 15 kart. Specyfikacja: liczba graczy: 2, wiek: 4+, czas gry: 15 minut, język wydania: polski. Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
WHOT! Sonic Sonic - szybki jak błyskawica! Wciągająca gra karciana nawiązuje do bohaterów, znanych z serii przygód Sonica. Amy Rose, Miles "Tails" Prower, Doktor Eggman – czy znasz ich wszystkich? Proste zasady gry i emocjonująca rozgrywka spodoba się całej rodzinie. Pozbądź się kart, by wygrać rozgrywkę. Czujesz niedosyt? Wydłuż rozgrywkę według alternatywnego wariantu gry - nokaut. Jak grać? Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart, dopasowując od siebie symbole lub numery. Przed rozpoczęciem gry potasuj talię i rozdaj każdemu graczowi po 6 kart. Z pozostałych utwórz zakryty stos dobierania. Odsłoń pierwszą kartę ze stosu i połóż na środku. Od teraz to stos dopasowania. Pierwszy z graczy musi dołożyć do stosu dopasowania kartę z takim samym symbolem lub numerem. Wyjątkiem jest karta WHOT!, która zastępuje dowolny symbol lub numer. Jeśli gracz nie może dopasować żadnej z kart, pobiera nową kartę ze stosu dobierania. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Wydłużony Nokaut Klasyczna rozgrywka to za mało? Wypróbuj nokaut - wariant gry, w którym sumuje się punkty. Gdy pierwszy z graczy pozbędzie się kart, pozostałe osoby sumują liczby na swoich kartach. Wynik należy zapisać w dołączonym notesie. Gracze z ilością punktów 100 lub więcej wypadają z dalszej gry! Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w rozgrywce. Zawartość pudełka 53 karty z symbolami, instrukcja, notes z punktacją. Specyfikacja liczba graczy: 2+, wiek graczy: 5+, czas gry: 15 min, język wydania: polski Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Zgadnij kto to? Super MarioCzy Twój bohater jest hydraulikiem i ma wąsy? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, jesteś bardzo blisko wygranej! Na szczęście świat Super Mario to nie tylko główny bohater. Na planszy Zgadnij kto to? Super Mario znajdziesz 24 bohaterów, spośród których ty i Twój przeciwnik losujecie swoją postać.Kartę przeciwnika musisz zidentyfikować poprzez proste pytania, opierające się na odpowiedziach TAK i NIE. Gra jest dostosowana dla dzieci już od 3 roku życia!Zasady gryKażdy gracz bierze po jednej planszy z postaciami i przechyla ją do tyłu, aby odsłonić wszystkie okienka. Następnie należy potasować karty. Gracze losują po jednej karcie i umieszczają ją w odpowiednim miejscu swojej planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy. Przeciwnicy na zmianę zadają sobie pytania, mające pomóc w identyfikacji postaci z karty przeciwnika. Uwaga! Pytania muszą być sformułowane w taki sposób, aby odpowiedzią było TAK lub NIE. Gracze po każdej rundzie wyklucza niepasujące postacie, chowając je w planszy. Wygrywa gracz, który podczas swojej rundy właściwie wskaże wylosowaną postać przeciwnika. Jak urozmaicić rozgrywkę niebanalnymi pytaniamiUważnie przyjrzyj się wszystkim postaciom na swojej planszy. Czym się od siebie różnią i pod jakim względem są do siebie podobne? Czy ktoś trzyma w ręku przedmiot? Albo ma na głowie czapkę? Zwróć uwagę na szczegóły, które pomogą ci wygrać. Ustal z przeciwnikiem, czy pytania będą dotyczyły wyłącznie wyglądu postaci.Jeśli jesteś fanem Super Mario, spróbuj włączyć do gry pytania dotyczące gry. Wypróbuj również trudniejszy wariant rozgrywki - z prostymi pytaniami, takimi jak płeć postaci, poczekaj na trzecią rundę. Zawartość:2 plansze do gry,48 kart postaci,24 karty.Specyfikacja:liczba graczy: 2wiek: 3+czas gry: 15 minutjęzyk wydania: polskiWiek: +3
1 2 3 4 5
z 11
skocz do z 11

Bestsellery

Bestseller
Jaka przyszłość czeka największą europejską gospodarkę   Do niedawna Niemcy jawiły się jako wzór sukcesu gospodarczego i politycznego. Wydawało się, że napędzany eksportem niemiecki model gospodarczy zapewnia pomyślność i dobrobyt, a Angela Merkel jest „prawdziwym przywódcą wolnego świata”. Zmiany geopolityczne z ostatnich lat pokazały jednak, że za wieloletnie uzależnienie od taniego rosyjskiego gazu czy niemożność dotrzymania kroku firmom motoryzacyjnym z USA i Chin w wyścigu do elektromobilności Niemcy muszą zapłacić wysoką cenę. Wolfgang Münchau dowodzi, że słabości niemieckiej gospodarki narastały od dekad Neomerkantylistyczna polityka państwa, napędzana bliskimi relacjami między elitami przemysłowymi, finansowymi i politycznymi, sprawiła, że Niemcy – nadmiernie polegające na autorytarnej Rosji i Chinach – pozostały w tyle i nie były w stanie dostosować się do cyfrowej rzeczywistości XXI wieku. Ta książka wyjaśnia , dlaczego okres propserity w Niemczech dobiegł końca.     Wolfgang Münchau nie pozostawia suchej nitki na przyczynach klęski niemieckiego korporacyjnego neomerkantylizmu w przygotowaniach do dzisiejszych i przyszłych wyzwań ekonomicznych. - TIMOTHY GARTON ASH, autor m.in. książek Homelands. Historia osobista Europy,Obrona liberalizmu,Wiosna obywateli czyWolny świat Wolfgang Münchau opowiada fascynującą historię niemieckiego cudu gospodarczego, który się nie powiódł – przynajmniej na razie. Tym z nas, którzy zawsze wysoko cenili niemiecką pomysłowość i konkurencyjność, książka otwiera oczy, w przystępny sposób przedstawia problemy, lecz także wskazuje potencjał największej gospodarki europejskiej. - GAVIN ESLER, dziennikarz i pisarz, autor książek How Britain Ends i Britain is Better Than This   Jeszcze kilka lat temu Niemcy uważano za gospodarczy wzór dla niemal całego świata. W Polsce całe pokolenia dorastały w przekonaniu, że jest to doskonale urządzony kraj, w którym wszystko jest przemyślane i dopięte na ostatni guzik. Mówiło się o niemieckiej solidności, a firmy z tego kraju uchodziły za synonim jakości. Dziś są już raczej wzorem tego, czego nie powinno się robić. Popadły bowiem w degrengoladę, a jej historia jest niezwykle pouczająca. Właśnie o niej opowiada ta książka. Polecam tę opowieść o niemieckim festiwalu głupich kroków. - Tomasz Borejza, dziennikarz naukowy, autor książki Odwołać katastrofę   Kaput Wolfganga Münchaua czyta się jednym tchem, co w przypadku książek dotyczących zagadnień ekonomicznych zdarza się nieczęsto. Autor jednak jest dziennikarzem – do tego nie byle jakim: przez lata kierował niemieckim wydaniem renomowanej gazety „Financial Times”. Jest wytrawnym znawcą problematyki gospodarczej swego kraju, a jego książka stanowi – jak sam zapowiada - „opowieść o wzroście i upadku giganta przemysłowego, który w swoim czasie osiągnął wielki sukces”. Pisze w niej otwarcie o „przemysłowym upadku Niemiec” i dodaje, że „niemiecki model gospodarczy wyczerpał się”. Uzasadnia to obszernie i ze swadą, chociaż w niektórych miejscach wywołuje niedowierzanie i chęć zweryfikowania swych twierdzeń. Dla polskiego czytelnika będzie to książka zaskakująca. Malo który bowiem naród tak bardzo uległ fascynacji gospodarczym sukcesem Republiki Federalnej, jak my. Niemcy miały być modelem. Autor tymczasem przekonuje, że polityka gospodarcza ostatnich kanclerzy Niemiec – od Helmuta Kohla po Olafa Scholza – to w dużym stopniu ciąg nietrafionych decyzji. Osobnym pytaniem pozostaje, w jakim stopniu „kaput” niemieckiej gospodarki wpłynie na Polskę, powiązaną z Republiką Federalną licznymi więzami. - prof. dr hab. Stanisław Żerko, niemcoznawca, główny analityk w Instytucie Zachodnim w Poznaniu, wykładowca Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni   Tę książkę po prostu trzeba przeczytać. Choćby po to, żeby zrozumieć, że słowa „deutsche Wirtschaft” nie powinny kojarzyć się nam z bezprzykładnym sukcesem gospodarczym, lecz z kryzysem o wymiarze systemowym. Trzeba ją przeczytać, aby dowiedzieć się, w jaki sposób gospodarka niemiecka, do niedawna przodująca w świecie, popadła w niewyobrażalne tarapaty. „Kaputt” po niemiecku znaczy popsuty, rozwalony, wykończony. Deutschland kaputt!? - Krzysztof Rak, analityk Instytutu Zachodniego w Poznaniu   Niemiecka gospodarka nie urosła od czasu pandemii. Od dekady rozwija się też ponad dwa razy wolniej niż USA i prawie pięć razy wolniej niż Polska. Niemiecka stagnacja ma znaczenie, bo to największa gospodarka Europy, od której zależy, jak potoczą się gospodarcze losy krajów, takich jak Polska, które w dużym stopniu zależą od niemieckiej koniunktury, i całej Europy. Niemcy mają też znaczenie dla całego świata: to czy w przyszłości świat będzie wyglądał bardziej jak Europa, czego chciałaby większość jego mieszkańców, czy jak USA albo Chiny, w dużym stopniu zależeć będzie od tego co się stanie z niemiecką gospodarką. Znakomita książka Wolfganga Münchau pokazuje skąd się wzięła niemiecka stagnacja. Autor słusznie twierdzi, że Niemcy sami sobie zgotowali taki los. Ich gospodarka wpadła w tarapaty, bo niemieckie elity popełniły szereg fundamentalnych błędów: od uzależnienia się od taniego gazu od Putina, przez oddanie pola Chinom w nowych technologiach takich jak samochody elektryczne, roboty, wiatraki czy panele słoneczne, oraz bezsensowne wygaszanie elektrowni atomowych, po ekonomicznie absurdalną politykę fiskalnej anoreksji, permanentnego zaciskania budżetowego pasa, która spowodowała, że Niemcy przestały w siebie inwestować. W konsekwencji, wartość majątku publicznego w Niemczech w stosunku do PKB w ciągu ostatnich trzech dekad spadła o prawie połowę. Dekapitalizację Niemiec widać to nie tylko w statystykach, ale i gołym okiem: jak nigdy wcześniej w historii, Polacy są często zszokowani infrastrukturalnym zapóźnieniem Niemiec, od używania faksów, przez płacenie gotówką, po starzejące się autostrady. Co się stanie z Niemcami w przyszłości? Autor nie kusi się o gospodarcze prognozy, ale pokazuje co musi się zmienić, żeby niemiecka gospodarka odzyskała wigor. W naszym interesie jest, żeby tak się stało. - dr hab. Marcin Piątkowski, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, autor książki Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość       Wolfgang Münchau– analityk gospodarczy, dziennikarz i publicysta koncentrujący się na zagadnieniach europejskiej gospodarki i Unii Europejskiej. W latach 2003–2020 związany z „Financial Timesem”. Współzałożyciel i dyrektor serwisu informacyjnego i analitycznego Eurointelligence i komentator tygodnika „New Statesman”.
Bestseller
Według WHO, zaburzenia psychiczne są poważnym problemem, a depresja jest 20. przyczyną niepełnosprawności. Autor książki, ceniony lekarz i psychiatra, postrzega choroby umysłu jako choroby mózgu. Depresja, ADHD, zaburzenia lękowe i kompulsywne, choroby neurodegeneracyjne jak Alzheimer czy Parkinson, są objawami chorób mózgu. Książka określa 11 stopni ryzyka, które należy wyeliminować, by ustrzec się przed uszkodzeniami mózgu. A dziesięciopunktowy plan aktywuje neuroplastyczne zdolności komórek mózgowych. O skuteczności zaleceń zdrowego odżywiania, przyjmowaniu suplementów diety, technikach relaksacyjnych i walce ze stresem przekonują obrazy mózgu SPECT przed i po.
Bestseller
"Zanim Bóg odwróci wzrok" to jedyna dostępna na rynku biografia Aleksandra Ładosia, przywódcy Grupy Berneńskiej ratującej Żydów w czasie II wojny światowej. Aleksander Ładoś to działacz niepodległościowy, który w II Rzeczypospolitej zostaje najmłodszym dyplomatą. Po wojnie polsko-bolszewickiej w 1920 r. negocjuje warunki traktatu ryskiego. Jako konsul w Monachium z niepokojem obserwuje rozwój nazizmu. Po zamachu majowym odsunięty na margines życia publicznego. Krytykuje polską politykę zagraniczną. Ostrzega, że władza, która podnosi rękę na własnych obywateli, doprowadzi kraj do katastrofy. Po wybuchu wojny wraca do gry jako minister w rządzie generała Sikorskiego. Zawzięty krytyk „polskiego piekła” na emigracji. Od połowy 1940 r. do końca wojny faktyczny ambasador RP w Szwajcarii (w randze chargé d’affaires). Przywódca tzw. Grupy Berneńskiej (zwanej też Grupą Ładosia), która ratuje setki Żydów przed Zagładą za pomocą fałszywych paszportów państw Ameryki Południowej. Biografia Aleksandra Ładosia to interesujące spojrzenie na wydarzenia lat 1914–1945 uzupełnione cytatami z nieopublikowanych dotąd "Pamiętników" tego wybitnego dyplomaty. Jego komentarze zaskakują dziś aktualnością i zmuszają do refleksji: czy my, Polacy, jesteśmy w stanie ocalić niepodległość bez zmiany naszej mentalności? To książka o człowieku, któremu nie zabrakło wyobraźni i odwagi w czasach odwracania wzroku od zła. Opowieść o człowieku, który poznał cztery Polski: pod zaborami, międzywojenną, okupowaną i komunistyczną. Nie mógł z tego powstać życiorys banalny. Michał Potocki, Zbigniew Parafianowicz, „Dziennik Gazeta Prawna” Aleksander Ładoś nazywany był przez Żydów ze Szwajcarii Sprawiedliwym wśród Narodów Świata jeszcze w czasie wojny, wiele lat zanim Instytut Yad Vashem zaczął używać tego biblijnego zwrotu. Nie znam innego dyplomaty, którego za życia otaczałoby tak wielkie poczucie wdzięczności. Parokrotnie pisano o nim, że bez niego nie uratowałby się nikt. dr Jakub Kumoch, Ambasador RP w Szwajcarii
Bestseller
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrodzoną przewagę nad innymi, i zapominamy zastanowić się nad tym, jaką kto pokonał drogę, aby coś osiągnąć. Tymczasem wszyscy możemy doskonalić się w sztuce doskonalenia się. Bazując na przełomowych wynikach badań, zaskakujących spostrzeżeniach i żywych opowieściach, Adam Grant przedstawia nowy schemat podsycania aspiracji i przekraczania oczekiwań. Prowadzi nas z sali lekcyjnej do sali posiedzeń zarządu, z placu zabaw na stadion olimpijskich, z wnętrza Ziemi w Kosmos. Udowadnia, że miarą postępu nie jest ciężka praca, lecz trwałość wniosków, a o rozwoju świadczy nie skala geniuszu człowieka, tylko charakter, który udało mu się zbudować. Grant pokazuje, jak doskonalić charakter i budować struktury motywacyjne sprzyjające uwalnianiu potencjału. Podpowiada, w jaki sposób projektować systemy, które zapewnią większe szanse ludziom dotychczas niedocenianym i lekceważonym. Wielokrotnie opisywano już nawyki supergwiazd, którym udało się dokonać nadzwyczajnych rzeczy. Ta książka dowodzi, że takie osiągnięcia są w zasięgu każdego człowieka – a prawdziwą miarą potencjału nie jest wysokość szczytu, który udało mu się zdobyć, lecz droga, którą musiał przejść. Ta błyskotliwa książka obala wszystkie nasze dotychczasowe założenia dotyczące doskonalenia się i sukcesu. Żałuję, że nie mogę cofnąć się w czasie, żeby ją sprezentować młodszej wersji samej siebie. Na pewno pomogłoby mi to kroczyć ścieżką postępu z większą radością. – Serena Williams, 23-krotna mistrzyni indywidualnego Wielkiego Szlema Tę książkę powinni przeczytać rodzice, liderzy, trenerzy i członkowie każdej rady pedagogicznej. Adam Grant wyjaśnia, jak bardzo myliliśmy się w kwestii doskonalenia potencjału. — Mark Cuban, inwestor w programie telewizyjnym Shark Tank, właściciel Dallas Mavericks, współzałożyciel Cost Plus Drugs [tylne skrzydełko] Adam Grant jest psychologiem organizacji na Wharton, gdzie przez siedem lat z rzędu plasował się na czele rankingu najlepszych wykładowców. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, a wystąpienia TED mają ponad 30 milionów wyświetleń. Jest gospodarzem podcastu „Re:Thinking”. Jego pionierskie badania nad motywacją i sensem pozwalają ludziom realizować aspiracje i przekraczać oczekiwania, jakie formułują wobec nich inni. W 2021 roku artykuł o biernym usychaniu zaskarbił sobie uwagę największej liczby czytelników „New York Timesa”. Grant jest zaliczany do najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania, znalazł się na liście 40 Under 40 magazynu „Fortune”. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA) oraz National Science Foundation uhonorowały go nagrodami za wybitne osiągniecia naukowe. Ukończył studia licencjackie na Harvardzie, a stopień doktora uzyskał na Uniwersytecie Michigan. W młodości startował w amerykańskich igrzyskach olimpijskich dla młodzieży w skokach do wody. Mieszka w Filadelfii z żoną i trojgiem dzieci.
Bestseller
Od wieków woda była wykorzystywana do określonych rytuałów. W tej książce najbardziej znana i ceniona szeptucha, Natalia Stepanova, dzieli się swoją wielopokoleniową wiedzą i opisuje wiele rytuałów, które wiążą się z zaklinaniem czy zamawianiem wody. To skarbnica syberyjskiej mądrości, magiczna książka, która pomoże Ci zamienić zwykłą wodę w potężne narzędzie do uzdrawiania i samoleczenia, pozbywania się lęków oraz zaklinania rzeczywistości. Dzięki nim pokonasz dolegliwości, ukoisz nerwy i pokonasz lęki. Odprawisz rytuały ochronne dla domu, rodziny, dzieci i siebie. Odwrócisz działanie każdej klątwy i uroku. Odczynisz działanie złego oka. Poznaj tajemne zaklęcia szeptuchy.
Bestseller
Zawsze lepiej radziłam sobie z roślinami niż z ludźmi. W zwyczajnej dzielnicy Londynu, na zwyczajnym dachu znajduje się absolutnie niezwykły ogród – samym swym istnieniem łamie tuzin paragrafów. Jego właścicielką jest toksykolożka botaniczna Eustacia Rose, jednak w ogrodzie trudno znaleźć róże. Wypełniają go rośliny przepiękne, niezwykle rzadkie i… niezwykle trujące. Profesor Rose prowadzi życie przewidywalne jak pory roku. Z nudów podgląda przez teleskop sąsiadów, a ulubionym obiektem obserwacji jest piękna kobieta i jej goście. Pewnego dnia dziewczyna znika – podobnie jak część zabójczej kolekcji Eustacii… Kiedy ktoś zostaje otruty toksyną bardzo rzadkiej rośliny, profesor Rose staje się główną podejrzaną. Wie, że jest niewinna. Wie, co się stało z jej sąsiadką. I wie, kto był ostatnim gościem dziewczyny. Ale jak przekonać śledczych o swojej niewinności, kiedy już złamało się prawo? I kiedy jest się wplątaną w zbrodnię bardziej, niż ktokolwiek podejrzewa – nawet policja…
Bestseller
• Zabytki Tykocina, Supraśla, Drohiczyna • Wyprawy kajakiem po Narwi i Biebrzy• Żubry w Białowieskim Parku Narodowym Sielskie krajobrazy, wspaniała przyroda: meandrujące rzeki, puszcze i ich fascynujący mieszkańcy, a także wielokulturowe miasta oraz skarby przeszłości w skansenach – coś dla siebie znajdą tu wszyscy: miłośnicy relaksu na łonie natury, lubiący aktywny wypoczynek, zainteresowani historią i kulturą. Comfort! map&guide XL „Podlasie” pomoże zaplanować udany urlop. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i na dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: • zajmujące opisy kilkudziesięciu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia,• wycieczki piesze i rowerowe po najpiękniejszych i najciekawszych zakątkach, spływy kajakowe,• mapa regionu w dogodnej dla turysty skali 1:250 000,• łatwa nawigacja: atrakcje z przewodnika ponumerowane i zaznaczone na mapie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość,• przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, wypożyczalnie kajaków i rowerów, • podpowiedzi, co zjeść i wypić, • kalendarium najciekawszych imprez cyklicznych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Bestseller
• Połonina Wetlińska i Jezioro Solińskie • Bieszczadzka Kolejka Leśna • Sanok, Wetlina, Cisna Połoniny Wetlińska i Caryńska, łagodne szczyty Tarnicy i Chryszczatej, urokliwe doliny dawnych wsi to najczęstsze cele wędrówek osób, które chcą poczuć niezwykłą atmosferę Bieszczadów.Wycieczka Kolejką Leśną, zapora nad Jeziorem Solińskim, zamek i skansen w Sanoku stanowią tylko część atrakcji, jakie czekają na turystów w południowo-wschodnim krańcu Polski. Comfort! map&guide XL „Bieszczady” pomoże dotrzeć do wszystkich ciekawych zakątków tego regionu. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: •zajmujące opisy kilkunastu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia, •propozycje sześciu wycieczek górskich wraz z profilami tras, informacjami o stopniu trudności i czasach przejść, • kod QR, po zeskanowaniu którego można śledzić swoją pozycję na mapie w telefonie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość, • mapy i plany w skalach użytecznych dla turystów(mapa samochodowa regionu 1:220 000, mapa turystyczna ze szlakami górskimi 1:65 000, plany Sanoka, Leska, Ustrzyk Dolnych 1:12 000), • opisane panoramy przedstawiające widoki z najpopularniejszych szczytów, •przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, ważne dane teleadresowe, • propozycje aktywnego wypoczynku, • ciekawostki i kolorowe fotografie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Bestseller
• Panorama Szwajcarii Kaszubskiej z Wieżycy• Zabytki w Człuchowie, Pelplinie i Kartuzach• Wycieczki nad jeziorami, spływy kajakowe Zachwycająca przyroda Borów Tucholskich, malownicze Pojezierze Kaszubskie, pamiątki po dawnych mieszkańcach regionu, skarby lokalnej kultury – w tym regionie każdy znajdzie coś dla siebie. Comfort! map&guide XL „Bory Tucholskie, Kaszuby, Kociewie” pomoże zaplanować udany urlop. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i na dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści:• zajmujące opisy kilkudziesięciu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia, • wycieczki piesze i rowerowe po najpiękniejszych i najciekawszych zakątkach, spływy kajakowe, • mapa regionu w dogodnej dla turysty skali 1:165 000, • łatwa nawigacja: atrakcje z przewodnika ponumerowane i zaznaczone na mapie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość,• przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, wypożyczalnie kajaków i rowerów, • podpowiedzi, co zjeść i wypić, • kalendarium najciekawszych imprez cyklicznych.
Bestseller
CZASEM TRZEBA WSZYSTKO SPALIĆ, BY JUŻ NIGDY NIE WYBUCHŁ ŻADEN POŻAR Czerwiec 2025 roku. Zbliża się szczyt sezonu w Tatrach, na szlakach pojawia się coraz więcej turystów, a w Kuźnicach wydłużają się kolejki do wjazdu na Kasprowy Wierch. Edmund Osica zabiera tam dzieci Dominiki, które przyjechały odwiedzić Zakopane, podczas gdy Wiktor Forst jest zmuszony zostać na komendzie. Obaj są zupełnie nieświadomi tego, że zamachowcy planują atak na kolej linową. Czerwiec 2022 roku. Dominika Wadryś-Hansen wraz z Wiktorem układa sobie życie w Krakowie, przekonana, że nic nie może stanąć na drodze ich wspólnego szczęścia. Praca schodzi dla niej na dalszy plan, zaczyna liczyć się wyłącznie rodzina. Mimo to podejmuje się śledztwa w sprawie masowego grobu odnalezionego na składowisku odpadów w Pleszowie. Śledztwa, którego skutki sięgają aż do czerwca 2025 roku…
Bestseller
Nowożeńcy Tricia i Ethan w poszukiwaniu idealnego miejsca do życia trafiają do położonego na odludziu domu. Dawniej należał do doktor Adrienne Hale – znanej psychiatrki, która zniknęła bez śladu cztery lata temu. Gdy nadciąga gwałtowna śnieżyca i odcina im drogę powrotu, para zostaje uwięziona w posiadłości. Znudzona Tricia zaczyna badać zakamarki budynku i przypadkiem odkrywa ukryty pokój. W środku znajduje kasety z nagraniami sesji terapeutycznych doktor Hale. Każda kolejna taśma ukazuje szokujące szczegóły, a sieć kłamstw zaczyna się rozpadać. W końcu Tricia dociera do ostatniej kasety. Kasety, która zmienia wszystko.
Bestseller
PARYŻ – pomysł na idealne wakacje! Twój inspirator zaprowadzi cię w każdy zakamarek Paryża. Nic cię nie ominie! Z nami obejrzysz panoramę miasta ze wzgórza Montmartre lub wieży Montparnasse. Skosztujesz chrupiących bagietek oraz słodkich makaroników i znajdziesz prawdziwe skarby na najstarszym pchlim targu. Wybierzesz się na zakupy do klimatycznych pasaży i zwiedzisz dawną pracownię Yves’a Saint Laurenta oraz otwartą ponownie dla zwiedzających katedrę Notre Dame. Odnajdziesz ślady polskiej historii na Wyspie Świętego Ludwika, a wieczorem popłyniesz na romantyczny rejs po Sekwanie. Wspólnie z Karoliną Szczęsną opracowaliśmy przewodnik po europejskiej stolicy mody, kultury i miłości. Znajdziesz w nim rankingi atrakcji i rekomendacje autorki, knajpki polecane przez miejscowych, intuicyjną nawigację, a do wszystkich wyjątkowych miejsc doprowadzi cię rozkładana mapa. Karolina Szczęsna – miłośniczka Francji, podróży i fotografii. Od kilkunastu lat mieszka w Oksytanii na południu tego kraju i odkrywa jego najciekawsze zakątki. Na blogu polkawefrancji.com łączy praktyczne wskazówki z osobistymi wrażeniami, chcąc zainspirować innych do poznawania Francji z jej najpiękniejszej strony.
Bestseller
Florian Gaderla to kryminalny z krwi i kości – ponury, twardy, gruboskórny i w dodatku outsider. Życie stawia przed nim wyzwanie – sprawę, która będzie wymagać od niego empatii i delikatności. Giną dzieci – i to w sposób, który mrozi policjantom krew w żyłach. Pierwsza z ofiar, ośmiolatka, zostaje znaleziona w pustostanie w nowych ubraniach i w makijażu. Florian próbuje rozwikłać mroczną zagadkę, ale sprawa otwiera w jego duszy drzwi, które na zawsze miały pozostać zamknięte. Jego partnerka Zuzanna Macieszko jest świeżo upieczoną śledczą. Popełnia błędy, ale nie brakuje jej werwy i chęci do współpracy. Im bardziej policyjni partnerzy zagłębiają się w sprawę, tym mniej ją rozumieją. Macieszko chce poznać historię Gaderli i motywy jego działania, lecz wstrząsającej prawdy, z jaką przyjdzie jej się zmierzyć, nie mogła przewidzieć. „Przestań, proszę” to opowieść o przemocy domowej. O brutalnym świecie, w którym smutek i rozpacz są jedynymi towarzyszami dzieci. O krzywdzie bezbronnych i niewinnych, których nikt nie chce. To historia trudna, momentami makabryczna, ale do bólu prawdziwa. Zło jest wśród nas. Zainteresuj się swoim dzieckiem, zanim zrobi to ktoś zupełnie inny.   Krystian Stolarz – policjant, magister prawa, sportowiec amator i miłośnik książek. Prowadzi na Instagramie konto @policjant_czytaipisze, na którym promuje czytelnictwo i recenzuje książki. Stolarz dba o autentyzm języka, atmosfery panującej w policji i szczegółów śledztwa. Prawda o policyjnej robocie jest znakiem rozpoznawczym jego powieści.
Bestseller
Powieść łotrzykowska o dziewczynce, która wzięła los w swoje ręce i zrobiła wszystko, by wyzwolić się z chłopskiej niedoli Historia zaczyna się w 1831 roku, pod koniec października, kiedy to Rozalka Balawender, obdarte chłopskie dziecko, z modlitwą na ustach i dobrze zeschniętym krukiem w dłoni poprzysięga zemstę paniczowi. Piętnaście lat później, już w kaszmirowych pantofelkach i sukni z jedwabiu szykuje się do ślubu z bogatym narzeczonym. Co umożliwiło ten awans społeczny? Jakie wiodły do niego zbrodnie i niecnoty? Perypetie nietuzinkowej dziewczyny to opowieść o wspinaniu się po szczeblach drabiny klasowej. Opowieść, w której standardowy „pański” język polski miesza się z gwarą wsi lubelskiej, a fikcyjni bohaterowie spotykają postaci znane z kart historii. Ubrany w kostium historyczny głos w dyskusji o współczesnych nierównościach społecznych i szansach na wyrwanie się z miejsca pochodzenia. To wreszcie opowieść o potędze odmienności i o sile, która pcha człowieka do rozwoju i zmiany.   W pierwszej połowie XIX wieku rzeczywistość Rozalki rozszerza się o nowe media i nowe języki. Obce słowa oraz nieludzkie byty stają się wehikułem jej (nie)zwykłego awansu. Bohaterka prześwietnej powieści Renaty Bożek – niesiona niepojętym – nie jest w stanie żyć naturalnie. Żąda niemożliwego, a więc tego właśnie, czego i my bezustannie pragniemy – wpierw dla siebie, a potem dla naszych dzieci. Karolina Felberg   To powieść o losach chłopskiej córki, która pragnie lepszego życia w niesłychanie brutalnym, nasyconym przemocą świecie. Historia opowiedziana ze swadą i językową brawurą, wciąga i fascynuje. Okrucieństwo i nędza dawnych czasów zostały pokazane przez autorkę z rzadko spotykaną w polskiej literaturze wiernością. Polecam! Adam Leszczyński
Bestseller
Nowa książka autora międzynarodowego bestsellera! Wszyscy kochają włoskie jedzenie. Ale jak to się stało, że Włosi jedzą tak smacznie? Twórcy reklam wmawiają nam, że odpowiedź leży w toskańskich winnicach i gajach oliwnych – wśród smaganych słońcem chłopów i mamme podających makaron pod pergolą. Ta nostalgiczna wizja mało ma jednak do czynienia z prawdziwą historią włoskiej kuchni. Przez tysiąc lat bowiem to włoskie miasta były magnesem dla tego wszystkiego, co tworzy dobre jedzenie: składników, utalentowanych kucharzy, pieniędzy i władzy. Włoskie jedzenie to jedzenie miejskie, a opowiadać o jego historii to znaczy opowiadać historię Włochów jako mieszkańców miast. W książce „Delizia!” autor zabiera nas w podróż po smakach włoskich miast. Od gwaru średniowiecznego Mediolanu po pompatyczny Rzym czasów faszyzmu, od ogrodów renesansowej Ferrary po wstrętne uliczki dziewiętnastowiecznego Neapolu. Ukazując bogate miejskie życie, „Delizia!” dowodzi, że przemoc i intryga, a także kreatywność i smak połączyły się, by stworzyć najpopularniejszą kuchnię na świecie.
Bestseller
Społeczeństwo Proaktywne, organizacja, która stworzyła Cama z części rozszczepionych nastolatków, chce masowo produkować takich jak on do celów wojskowych. Jednak pod powierzchnią tego koszmaru, kryje się kolejny: SP postanowiło zniszczyć technologię, która mogłaby sprawić, że rozszczepianie stałoby się całkowicie niepotrzebne. Gdy Conner, Risa i Lev odkrywają te szokujące sekrety, postanawiają sprzeciwić się władzy. W tym samym czasie nastolatkowie z całego kraju zaczynają maszerować na Waszyngton, domagając się sprawiedliwości i lepszej przyszłości. Ale pojawiają się też inne kłopoty. Grupa boćków Starkeya, która atakuje i niszczy ośrodki transplantacyjne, staje się coraz silniejsza i bardziej radykalna. Wierzą, że jedynie przemocą, podpaleniami i egzekucjami, można zwalczyć system. I zdobywają coraz więcej zwolenników. Tylko czy w ten sposób można zbudować przyszłość, w której wszyscy chcieliby żyć?
Bestseller
Kasandra Lit ceni swoją pracę w jednym z największych portali informacyjnych w kraju. Głównie dlatego, że nie musi za często opuszczać mieszkania. Poza jego bezpiecznymi murami czai się ktoś, kto już raz zrobił jej krzywdę. Jednak kiedy Lit otrzymuje zlecenie napisania artykułu o pensjonacie Uroczysko, leżącym w samym sercu mazurskich lasów, postanawia zmierzyć się z własnymi demonami. Miejsce, do którego dociera z fotoreporterką Moniką Wawrzyniak, budzi w niej wiele złych wspomnień. Kasandra czuje, że z Uroczyskiem coś jest nie tak, a opowieści o zaginionych mieszkańcach okolicznych osad potęgują to wrażenie. Ludzie, którzy bezpowrotnie zniknęli, zostawili po sobie przestrogę. NIE WCHODŹ DO LASU PO ZMROKU Gdy zapada noc, nikt nie jest bezpieczny. Kasandra przekonuje się o tym na własnej skórze, gdy znika bliska jej osoba. Dziennikarka wie, że tylko ona może rozwikłać tajemnicę skrywaną przez całe pokolenia. Nie ma tylko pewności, czy powinna…
Bestseller
Blythe Hawthorne nigdy nie dawała sobie w kaszę dmuchać – ani ojcu, który traktuje ją jak porcelanową lalkę, ani społeczeństwu próbującemu narzucić jej, co wypada, a co nie. A już na pewno nie pozwoli sobą rządzić mężczyźnie, którego poślubiła, niezależnie od tego, jak bardzo będzie perfidny i nieznośny. Skoro już łączy ich magiczna więź, która nie pozwoli jej się uwolnić od męża do końca swych dni, zdecydowana jest zostać... cierniem u jego boku. On nie pozostanie jej dłużny i zrobi wszystko, by życie z nim nie przypominało bajki. Los Blythe odmieni się jednak, gdy zacznie odkrywać, co kryje się za magią spowijającą Wisterię. I jaka moc drzemie w niej samej, jeśli tylko się dowie, kim naprawdę jest.
Bestseller
Shigeo "Mob" Kageyama to gimnazjalista, który przede wszystkim pragnie spokojnego, zwykłego życia. Niestety, jego nadnaturalne zdolności i ogromna moc skutecznie to utrudniają. Fałszywe medium, szemrane organizacje czy fanatycy religijni - wszyscy tylko czyhają, by wykorzystać jego zdolności do własnych celów. Jednak nawet cierpliwość Moba ma swoje granice i jeśli zostaną przekroczone, a moc chłopaka wymknie się spod kontroli... skutki mogą być katastrofalne!
Bestseller
„WYJĄTKOWE POD KAŻDYM WZGLĘDEM MARTWE ZWIERZĘTA TO SZOKUJĄCO PIĘKNY, RZADKI I ROZDZIERAJĄCY SERCE KLEJNOT. HISTORIA ZARÓWNO WSTRZĄSAJĄCA, JAK I ZNAKOMICIE OPOWIEDZIANA. NAPRAWDĘ NIE MOGĘ JEJ WYSTARCZAJĄCO POLECIĆ.” – CHRIS WHITAKER Ava Bonney obsesyjnie interesuje się rozkładem zwierzęcych zwłok. Droga, przy której mieszka, regularnie dostarcza jej materiałów do badań, a nocą uwielbia zaciągać najnowsze znaleziska do swojej kryjówki niedaleko jezdni i tam je opisywać. Pewnej nocy na swojej drodze odnajduje ciało kolegi, Mickey’a Granta. W obawie, że ktoś odkryje jej sekretny rytuał, wykonuje anonimowy telefon na policję. Gdy sprawa zostaje przekazana detektywowi Sethowi Delahayemu, Ava się nie wycofuje, bo z jej sennego miasteczka w południowym Birmingham znikają kolejni nastolatkowie. Jak trudno jest namierzyć zabójcę?
Bestseller
Klasyczna epopeja fantasy, pełna przygód podróż do bogatej i urzekającej wyobraźni. Opal to świat w większości pokryty lasami, w którym dominująca rolę pełni Pięć Królestw, zjednoczonych pod rządami Kapłanów Światła – duchownych kierujących się prawami przyniesionymi przez Tytanów, wielkich strażników Światła. Z czasem Kapłani stali się chciwi i rządni władzy, do której dochodzą dzięki mocy Magicznych Kamieni. Istnieje jednak przepowiednia, mówiąca o tym, że rządy okrutnych kapłanów może przerwać potomek dawnego wieszcza-heretyka, posiadający tajemniczą bransoletę Heretyka Coharsa. Prosty syn mistrza szkłodzieja, Darko, musi spełnić Proroctwo i sprowadzić Tytanów, aby uwolnić Pięć Królestw... Z pomocą barda Urfolda, pięknego żonglera Sleilo i potwornego Ghörga Darko zostaje wciągnięty w przygodę, w której ważą się losy Opalu. Autorem scenariusza jest Christophe Arleston, znany z wydanej również w Polsce serii „Trolle z Troy”, natomiast rysunków - Philippe Pellet („30 visages de Lanfeust”).
Bestseller
Katie Clay, młoda szefowa kuchni, nieoczekiwanie dostaje możliwość zmieniania swojej przeszłości. Jednak każda kolejna ingerencja wprowadza coraz większy chaos w i tak już mocno zagmatwanym życiu bohaterki.  Ciepła, melancholijna opowieść o akceptowaniu siebie i swojego życia, mimo wszystkich niedoskonałości. Niektórzy twierdzą, że Seconds są lepsze niż Scott Pilgrim. Brzmi jak bluźnierstwo, ale kto wie, czy to nie prawda. Przeczytaj, żeby się przekonać.
Bestseller
„Kto dobrze poznał Włochy, a zwłaszcza Rzym, ten już nigdy nie będzie całkiem nieszczęśliwy”. Podróż w podróży, przygoda w przygodzie. Pasjonująca wyprawa przez Włochy w czasie i przestrzeni. Johann Wolfgang Goethe w roku 1786 wyruszył w dwuletnią podróż po Włoszech i zjeździł ten kraj od Tyrolu po Sycylię. Swoje przeżycia opisał i opublikował jako Podróż włoska. Jacek Cygan przez prawie dwadzieścia lat podążał wraz z żoną śladami niemieckiego poety. Oglądał te same kościoły, pałace, ruiny, kolumny, stał przed tymi samymi dziełami sztuki, podziwiał te same krajobrazy, wdychał nieświeże powietrze Wenecji i zachwycał się zachodem słońca, stojąc na szczycie Schodów Hiszpańskich w Rzymie. Z obserwacji, doświadczeń, porywów serca i refleksji powstała fascynująca opowieść. W ciągu tych lat Jacek Cygan zaprzyjaźnił się z Goethem, poznał jego pasje i sposób patrzenia na świat, dlatego postać twórcy Fausta pokazuje w szerszym kontekście, sięga do wątków osobistych, bez których nie sposób zrozumieć nie tylko podróżnych motywacji Goethego, ale także jego wierszy, dramatów i prozy.
Bestseller
Kiedy jeden potwór staje przed sądem, drugi zaczyna polowanie.
Bestseller
Kontynuacja i zarazem finał historii przedstawionej w cyklu 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku. Czy to już koniec problemów paczki przyjaciół? Czy wszystkie zagadki zostaną wyjaśnienie, a wszystkie wątki zamknięte? Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angoulême oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Bestseller
Autorka bestsellerowej Sagi Księżycowej powraca z zachwycającą opowieścią o miłości, przeznaczeniu i wyborach, które zmieniają wszystko. W tej mrocznej i urzekającej historii poznasz nieznaną stronę jednej z najbardziej ikonicznych bohaterek literatury. Magia, szaleństwo i zakazana miłość — oto droga, która prowadzi do narodzin Królowej Kier.   Catherine jest ulubienicą dworu i obiektem zainteresowania niezamężnego Króla Kier. Jej przyszłość wydaje się być przesądzona — ma zostać Królową. Ale Cath pragnie czegoś innego. Z pasją oddaje się swojej wielkiej miłości: pieczeniu. Marzy o otwarciu własnej piekarni, gdzie razem z przyjaciółką mogłaby serwować najwspanialsze desery w całej krainie. Jednak los ma wobec niej inne plany. Podczas królewskiego balu, na którym wszyscy oczekują, że król poprosi ją o rękę, Cath poznaje Jestera — tajemniczego, charyzmatycznego nadwornego błazna. To spotkanie wywróci jej świat do góry nogami. Między nimi rodzi się zakazane uczucie, które jest niebezpieczne i ekscytujące zarazem. Cath po raz pierwszy próbuje przejąć kontrolę nad własnym losem i zakochać się na własnych zasadach. Ale w świecie, gdzie magia przenika rzeczywistość, szaleństwo czai się za każdym rogiem, a potwory są bardziej realne, niż mogłoby się wydawać, los bywa bezwzględny. Miłość. Pasja. Bunt. Historia, która opowie, jak dziewczyna o dobrym sercu stała się niesławną Królową Kier.
Bestseller
Czy droga do miłości może prowadzić przez koszmar? Theo Tate mimo trudów dorastania w biedzie zawsze mógł liczyć na swojego starszego brata. Teraz jednak po raz pierwszy sam musi stawić czoła wszystkim problemom. Po wizycie opieki społecznej w jego domu rodzinnym zostaje umieszczony w placówce opiekuńczo-wychowawczej, gdzie trafia na grupę brutalnych nastolatków, którym przewodzi James Harris. Theo od razu wchodzi z nim w konflikt, nie potrafi zejść mu z drogi. Z każdym dniem sytuacja między chłopakami staje się coraz bardziej napięta. Tymczasem do Tate’a dociera informacja, że jego młodsza siostra Melanie ma kłopoty w rodzinie zastępczej, do której trafiła. Wie, że nie cofnie się przed niczym, by jej pomóc, nawet jeśli będzie musiał poprosić o pomoc swojego największego wroga. Theo zdaje sobie sprawę z ryzyka. I jednocześnie nie ma pojęcia, że może zyskać coś wyjątkowego.
Bestseller
Pamiętaj, jedno spojrzenie w lustro złamie twoje serce... Ying Yue kiedyś wierzyła w miłość. Gdy książę wybiera ją na żonę, jej marzenia o bajkowym małżeństwie szybko się rozpadają. Przyszły mąż, zimny i obojętny, więzi Ying w jej komnacie bez wyjaśnień. Tymczasem na królewskim dworze krążą plotki o jego siedmiu żonach, które zniknęły w tajemniczych okolicznościach tuż po ślubie. Pozostawiona sama, Ying zaczyna dostrzegać w lustrze dziwne zjawiska: ruchy, których nie wykonuje, kolorowe światła. W przeddzień ślubu przypadkowo otwiera portal i zostaje wciągnięta do lustrzanego świata. Tam spotyka Lustrzanego Księcia, który w przeciwieństwie do swojego ziemskiego odpowiednika jest czuły i dobry. Ying zakochuje się w nim miłością, o jakiej zawsze marzyła. Za taflą lustra kryje się jednak nie tylko szczęście, ale i mrok. Te dwa światy łączy krwawa historia, a Ying ma do odegrania rolę w obu z nich. Ale co, jeśli odkryje prawdę za późno, tak jak poprzednie żony Księcia?
Bestseller
7,7 (37)
Dystopijna powieść XX wieku o koszmarze bez drogi ucieczki. Surrealistyczna i bizarna. Piąta odsłona serii „Inne Konstelacje” z kultową węgierską prozą. Językoznawca Budai wyrusza na konferencję naukową do Helsinek. Nieoczekiwanie ląduje w zupełnie nieznanym kraju. W wielkim mieście, którego mieszkańcy mówią dziwnym językiem, niepodobnym do żadnego znanego bohaterowi. Wyobcowany Budai na próżno usiłuje zrozumieć lokalną mowę. Na nic zdaje się tu wiedza i rozum. Próby wyjazdu z miasta kończą się klęską, a każdy dzień przypomina senny koszmar, z którego nie ma ucieczki… Epepe w błyskotliwy sposób obnaża granice języka oraz komunikacji, jaką znamy. To wizja pytań odbijających się od ściany. Wchłanianych przez bełkot. Pęd z jakim nieznana metropolia pochłania Budaia każe nam pytać: czy dziś jesteśmy w stanie się porozumieć? Kolejny tom serii „Inne Konstelacje” Olgi Tokarczuk jest dziś – w dobie wszechobecnego szumu informacji – aktualny bardziej niż kiedykolwiek. „Epepe Ferenca Karinthyego, napisana w 1970 roku, to książka zwiastująca koniec pewnej epoki. W przygodach lingwisty B. dwa najpotężniejsze narzędzia człowieka – język i logiczne myślenie – kompletnie zawodzą i tracą swoją moc pod naporem nieprzewidywalnej, organicznej tkanki miasta. Porównałabym ją do Procesu Franza Kafki.” Olga Tokarczuk „Powieść Ferenca Karinthyego to czysta fikcja, jeśli coś takiego istnieje: fikcja stworzona z zegarmistrzowską precyzją, zabawna, zapętlająca się w swoim własnym zakończeniu. Ale ona również jest zakorzeniona w tym, co Georges Perec nazwał «historią z wielką siekierą».” Emmanuel Carrère „Zachwycająca powieść. Pełna humoru, zarazem przerażająca i radosna.” Libération
Bestseller
Czarujący uwodziciel, bezwzględny manipulator i profesjonalny oszust. Bierze na celownik kobiety znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, samotne, potrzebujące wsparcia. Daje im wszystko, o czym marzyły, a nawet więcej. Jest wyśnionym partnerem, przyjacielem, kochankiem – mami swoje ofiary wizjami wspólnej przyszłości i bezgranicznego szczęścia. Robi to jednak wyłącznie po to, by je wykorzystać i pozbawić wszystkich oszczędności. A kiedy zaczynają walczyć, zaczyna zagrażać ich życiu. Pozostaje bezkarny. Zmienia tożsamości, unika policji, dba o każdy szczegół swoich manipulacji. Trafia jednak w końcu na kogoś, kto zrobi wszystko, by doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości. Walka między dobrem a złem jeszcze nigdy nie była tak osobista.