Konto

Designing for Growth Książka

Designing for Growth
104,72 zł
136,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-16
Wydawnictwo: Columbia Business School
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: 1
Liczba stron: 236
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej
104,72 zł
Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant products and cultivated by high-profile design firms such as IDEO, design thinking unlocks creative right-brain capabilities to solve a range of problems.This approach has become a necessary component of successful business practice, helping managers turn abstract concepts into everyday tools that grow business while minimizing risk.

Szczegółowe informacje na temat książki Designing for Growth

Wydawnictwo: Columbia Business School
EAN: 9780231158381
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: 1
Liczba stron: 236
Rok wydania: 2011
Data premiery: 2025-04-25
Podmiot odpowiedzialny: John Wiley & Sons Limited
New Era House, 8 Oldlands Way
PO22 9NQ Bognor Regis, West Sussex
GB

Podobne do Designing for Growth

Oceny i recenzje książki Designing for Growth

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.